Instigator Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hvilken "låse opp metode" er best/enklest/tryggest når man skal låse opp en amd t-bred (xp 2200). Man kan vel bruke "kortslutte to pinner" metoden? Lenke til kommentar
post Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Overklokking.no har en artikkel om dette. Her legges det opp til en svært omstendig operasjon. Har også sett noen som legger en leder i bue rundt gropa. (Ved hjelp av reperasjonspenn for varmetråder). Men husker selvfølgelig ikke linken, gidder ikke å lete etter den heller. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg ville uten tvil valgt metoden med å kortslutte pinnene under, det er jo en veldig enkel operasjon i motsettning til å kortslutte broene på toppen. Lenke til kommentar
caturbo Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hvor kan en finne info om hvordan man kortslutter pinnene? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Det finnes en søkefunksjon i forumet. Nøyaktig samme spørsmål ble besvart for bare noen få dager siden. Da la jeg inn denne linken. [ Denne Melding var redigert av: Simen1 på 2002-12-10 16:46 ] Lenke til kommentar
caturbo Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Denne linken viste hvordan man kortsluttet ett punkt på L3 broen, jeg lurte på om det gikk å kortslutte noen av pinnene under prosessoren(de som går ned i socketen). Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 let på tråder som er noen få dager gamle,, vi hadde en diskusjon om det for ca. en liten uke siden. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 16:45, skrev Simen1:Det finnes en søkefunksjon i forumet. Nøyaktig samme spørsmål ble besvart for bare noen få dager siden. Da la jeg inn denne linken.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Simen1 på 2002-12-10 16:46 ]</font> hmmm, hvis man ikke må over "hullet" så kan man bruke blyant igjen?! jeg har prøvd utallige ganger og få tak i no slik el-ledende lakk ellernoe. grrr Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Ok, tror jeg går for kortslutte to pinner metoden. Er det noen som har en formening om hva som vil skje hvis feil pinner blir kortsluttet? Er det stor sannsynlighet at den aldri vil virke igjen, eller at det bare er å fjerne "lask'en" så fungerer den igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå