OffiserDeath Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg trenger et program/script som kan gjøre det mulig for meg å se hvor mye data kabel modemet mitt/alle pcene i nettverket overfører og kunne limite båndbredden til de andre og min maskin. Finnes det noen slike programmer/script??? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 javisst, så lenge all trafikken går gjennom maskinen din. jeg bruker selv DUMeter (shareware) til dette formålet, både for å se hvor mye trafikk det er på isdn linja mi, og få opp total tid på nettet hver dag/uke/mnd. http://www.windows.no har en to tre linker til andre freeware nettmålere med forskjellige funksjonaliteter. så ta en titt det og prøv deg fram :smile: men er det ett eksternt dsl/kabel modem med innebygt router så vil du nok få problem med å måle trafikken, med mindre routeren har innebygt telnet/web interface som kan gi deg noe informasjon om trafikken den handterer. Lenke til kommentar
OffiserDeath Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 thx, får nok ikke overvåket overføringen. Det siste du sa stemmer. Modemet har ikke noe innebygd, annet enn at det slår seg av ved for sterk varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå