Richard_87 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hei. Jeg fikk vannkjølingen min fra utenlandet nå, og de har glemt å sende med nipler til pumpa, ddc. Derfor lurer jeg på om disse vil passe Alphacool toppen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327576 Den har G1/4 gjenger, men aner ikke om det er BSP, BSPT eller NPT. Kan noen hjelpe? EDIT: Fant ut at jeg trenger 1/4 bsp gjenger. Så spørsmålet blir da om de fra komplett er bsp...? Endret 8. mars 2007 av Richard_87 Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg tror nok de er BSP. NPT er koniske, samme er BSPT. Du kan bruke BSP og BSPT om hverandre mer eller mindre også. Kanskje ikke så lurt å bruke koniske gjenger på plast, da du risikerer å sprenge acrylen. Mitt resonnement gir i hvert fall meg en konklusjon på at det er BSP. Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Fikk svar fra komplett nå, de niplene har ikke BSP gjenger De eneste jeg finner er på microplex, og de er utsolgt. Noen som vet hvor jeg kan finne de? Endret 9. mars 2007 av Richard_87 Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 TESS har nipler, og de har butikker stort sett over hele landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå