aspic Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hei! Har byrja igår så smått med vektorgrafikk. Eg brukar Adobe Illustrator CS2, og har begynt å jobba litt med hår. Nyansar/skyggar og fargeval. Eg brukte ei dame som "modell" og har jobba ut ifrå det. Kan dykk gi tilbakemelding på håret spesielt? (bmp, 2,12mb) Takkar! SE NEDERSTE BILDE! Endret 12. mars 2007 av aspic Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) *slett* 141414 Endret 9. mars 2007 av aspic Lenke til kommentar
Eilorendil Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 "Bildet “https://www.diskusjon.no/index.php?act=Attach&type=post&id=135053” inneholder feil, og kan derfor ikke vises." Jeg er ikke sikker på hvorfor du ikke kan laste det opp til imageshack. kanskje prøve en annen side? som http://xs.to/ ? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Bildet kan no synast. Takk for hjelp Eilorendil! Som sagt, eg er ganske ny innan "faget". Kom vel fyrst skikkeleg i gong igår. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Flott hår! Skulle ønske jeg også kunne tegne slik Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Noen guider til og tegne slikt? Var jo faktisk veldig tøft Lenke til kommentar
Eilorendil Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Slett ikke verst - jeg liker håret Du har gjort det enkelt, men det er likevel lett å se formen på det. Prøv om du kan gjøre den samme nyanse-effekten på toppen hennes og, og fjern den svarte streken. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Takkar for fin tilbakemelding! Har no starta på eit nytt prosjekt, eit bilete av madammen Det forrige var mest for å lære meg hår, noko eg byrjar å få til. Eit utkast av det nye biletet: Japp, det er meininga at det berre skal vere eit auge, sidan eg ikkje fekk tid til meir ikveld. Eg legg ikkje mykje arbeid ned i håret med det fyrste, sidan eg føler eg har dreisen på det. Eg konsentrerar meg heller rundt skuggeleggjing i ansikt, auge, augebryn, og ansiktstrekk generelt. Korleis synes du auget er blitt så langt? Eg oppdaterar bilete fortløpande når eg får tid. Eg set uendelig pris på kritikk Best0 : Eg byrja så smått med denne tutorialen. Dette lærte meg eigentleg det mest grunnleggjande innan vektorgrafikk. For meir detaljar rundt andre ting, sjekk ut denne sida her. (Fyrstnemnde er tutorial for Adobe Illustrator, medan den andre linken tar for seg forskjellige teknikkar innan både Illustrator, Photoshop og Freehand) Mvh. Kjetil Endret 10. mars 2007 av aspic Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Kommet litt lengre: (Veit ikkje om moderatorane blir så veldige glade om eg lagar nye postar for kvart bilete ) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Fått jobba litt igjen, gjort dama blond (som er den "naturlege" fargen ) Har også fått spikra på eit øyre og litt skyggar. Nesa har fått extreme makeover, og virkar no litt meir naturleg.. Kva tykkjer dykk? Er avhengig av tilbakemelding.. =p Korleis står augene til kvarandre? Veit det venstre blei litt rart.. (Eg må berre påpeike at eg vart særs nøgd med leppa.) Endret 12. mars 2007 av aspic Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Øret, munnen og håret var veldig bra Men du har en knøttliten plass på kinnet der det lyser opp, og da må det nesten bli mørkere utover. Vinkelen på øynene i forhold til øyenbrynene var og litt rar. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Men du har en knøttliten plass på kinnet der det lyser opp, og da må det nesten bli mørkere utover. Vinkelen på øynene i forhold til øyenbrynene var og litt rar. 8145342[/snapback] Takk for tilbakemelding..! Veit ikkje heilt kva du meiner med den lyse flekken på kinnet. Det er liksom meininga å markere "kjaken". Skal fikse vinkelen på auga/augenbrynene. Er noko som har irritert lenge.. Kva burde eg ha til bakgrunn? Vil ha ein farge som ikkje "stjel" av dei andre fargane, men som allikevel er fin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå