Gå til innhold

Ble bare igjen good old ms -dash på xboxen min

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp med den gode gamle xboxen min...

Jeg kjøpte den ferdig innstalert for lenge siden... men nå trenger jeg hjelp, jeg kjørte en update av noe programmer og xbox media center...

Og vips har jeg bare gode gammel MS dash....

Det betyr at jeg ikke får spilt noen av spilla mine som jeg måtte brende etter at de fleste var så og si helt ødlagte etter flyttinga (jeg hadde heldigvis backup av de)

Jeg har også noen spill fra usa som jeg heller ikke får spilt!

Jeg mistet også multi media centeret også... noe jeg bruker daglig(brukte vell og merke)

Jeg har også nettopp kjøpt meg hd kontakt for gode gamle xboxen for nemmelig den slags bruk... men nå har hele driten endt opp med ms dash, jeg er fortvilt og iritert, også lei meg... huff ja..

Jeg har prøvd noen forsjellige boot cder/dvder men alle feiler... får bare besjed om at jeg må sette i ett media som støttes...

Det eneste jeg vet er at jeg har en crystall utgave av xboxen... eller vet jeg ikke noe mye mere... husker det stod evox eller noe i den startmenyen som var før....

Trenger hjelp NÅ!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sikker på at du ikke har kommet borti en AV/PÅ-bryter på modchipen din?

evt hvis du har en loddefri modchip så kan det være at den har mistet kontakt på en av pinnene sine..

ta en tur til xbox-scene.com du.. masse nyttig info der.

PS! du har vel puttet denne tråden i feil kategori vil jeg tro....

Lenke til kommentar

Det stemmer nok helt sikkert at det ikke er chip i den. Mange som har blitt lurt til å tro at det sitter en mod chip i boksen mens det de i virkeligheten har gjort er å flashe biosen. Dette sparer de som solgte de for en del utgifter.....

Lenke til kommentar
Det stemmer nok helt sikkert at det ikke er chip i den. Mange som har blitt lurt til å tro at det sitter en mod chip i boksen mens det de i virkeligheten har gjort er å flashe biosen. Dette sparer de som solgte de for en del utgifter.....

8110784[/snapback]

arg, hvordan gjør man det da?

Får ikke botet annet enn ms-dash...

Får vell bestille seg en loddfri chipp da :roll:

Lenke til kommentar
Når man falsher x-boxen bruker man vanligvis ett minnekort med en save fra mechwarrior (hvis jeg ikke husker feil) for å kunne boote cd'er som ms-dash nekter å kjøre.

8113620[/snapback]

Får vell kjøpe seg en enkel chipp, hvor kjøpes de da?

Vill helst ha loddfri, med tanke på at jeg sliter seriøst med å unngå å sjelve når jeg driver med slike ting :p

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den ferdig innstalert for lenge siden... men nå trenger jeg hjelp, jeg kjørte en update av noe programmer og xbox media center...

8110037[/snapback]

Jeg tror ikke det er noe gale med din "chip" eller flashing av chip.

Jeg tror rett og slett at en av boot-filene ble slettet da du oppdaterte noen programmer.

Du bør ta Xbox-en med til en som har peilingen. Kanskje det lar seg gjøre å komme inn på Xboxen via nettverk for å legge bootfilen tilbake, ellers må HDD ut av Xbox for å få lagt over den aktuelle filen.

Som sagt. Jeg tror du har et Softwareproblem, foran et HardWare problem.

Lenke til kommentar

8110037[/snapback]

Jeg tror ikke det er noe gale med din "chip" eller flashing av chip.

Jeg tror rett og slett at en av boot-filene ble slettet da du oppdaterte noen programmer.

Du bør ta Xbox-en med til en som har peilingen. Kanskje det lar seg gjøre å komme inn på Xboxen via nettverk for å legge bootfilen tilbake, ellers må HDD ut av Xbox for å få lagt over den aktuelle filen.

Som sagt. Jeg tror du har et Softwareproblem, foran et HardWare problem.

8126764[/snapback]

Jeg fant ingen chipp da...

skrude den av del for del.. viss det er noen chipp der må den være så og si usynlig :p hehe...

Jeg har versjon 1.6 crystal edition :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...