FeddeLeGrand Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg har kjøpt et nytt club 3d 8800 gtx kort, helt ny, med kvittering av masterminds oslo. Tror de har noen igjen hvis noen er interessert.. EDIT: annonsen: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=94...&tot=229&page=6 Endret 8. mars 2007 av harald g Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Bare ett lite spørsmål... er selger dum eller? han kunne iverfall tjent 500kr mer pr. kort. Det lukter igrunn litt suspekt av dette, men det trenger jo ikke å være det Så for de som tar sjansen...løp og kjøp Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det står fortsatt 3995,- på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Vel. De hadde prisen oppe til 4000 før (ligger en gamlere annonse lenger bak). Greia er at han som selger ikke eier kortene og de er et firma som sikkert prøver å få solgt disse fortest mulig. Det følger med kvittering og full garanti. I begynnelsen så det litt suspekt ut, men etter at jeg snakket litt med dem, vil jeg ikke si dette er et utrygt kjøp. løp og kjøp sier jeg. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg kjøpte mitt 8800GTX der, den 7. Januar tror jeg det var (Det kan sjekkes etter nærmere interesse.). Er veldig fornøyd jeg også. Selgeren var hyggelig og morsom, og det var en fin og greit handel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå