gizmotb Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Hallo folkens... TG-veteran her Skal selvsagt iveien i år og, bestemte meg derfor for å lage en grei hylle. Har lyst på diverse lys og litt på den, men er det noen med noen fine tips vedrørende strøm til dette? I første omgang er det vanlige katoder/neonlys som vanligvis blir koblet med en konverter for bruk i pc. Vil det være kurrant med en strømforsyning (ment til PC selvsagt) satt inn i hylla? Har bare laptop, ellers kunne jeg selvsagt bare koblet det opp mot PC`en! Dere som har ordnet lys og diverse som krever strøm: Hvordan har dere gjort det? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har ørten gamle scanner-strømforsyninger liggende, de er gull verdt om du trenger 12 eller 24VDC til noe, det samme med andre strømforsyninger til periferalt utstyr. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Hylla er ferdig, og her er bildene: Hylla er spraya i aluminiumsspray, men alle bildene bortsett fra ett er tatt før vi spraya den... Lenke til kommentar
sigz Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hallo folkens... TG-veteran her Skal selvsagt iveien i år og, bestemte meg derfor for å lage en grei hylle. Har lyst på diverse lys og litt på den, men er det noen med noen fine tips vedrørende strøm til dette? I første omgang er det vanlige katoder/neonlys som vanligvis blir koblet med en konverter for bruk i pc. Vil det være kurrant med en strømforsyning (ment til PC selvsagt) satt inn i hylla? Har bare laptop, ellers kunne jeg selvsagt bare koblet det opp mot PC`en! Dere som har ordnet lys og diverse som krever strøm: Hvordan har dere gjort det? 8254585[/snapback] I fjor bruke jeg og Hrisebro bare en gammel strømforsyning og en binders. Putt bindersen i riktig hull og swush, den starter:) Endret 31. mars 2007 av sigz Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Ops.. Fant nettop ut at alu-sprayen vi spraya med hylla med var "meget strøm-ledende".. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Ops.. Fant nettop ut at alu-sprayen vi spraya med hylla med var "meget strøm-ledende".. 8283460[/snapback] Oi, det hørtes ikke bra ut? Jeg og en kamerat fant ut idag at vi også skulle prøve å få istand en hylle til TG, litt seint, så vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 tror dere kan rekke det fint. jeg og pappa brukte bare et par dager, hadde vi hatt alt materialet hadde vi rekt det på en dag. tegn og planlegg hylla i morgen (i dag) dra til byggmakker og kjøp det dere trenger tidlig mandag, sett sammen mandag og eventuelt tirsdag. men når jeg tenker over det så er jo pappa snekker, så ei hylle var vel ikke den altfor store utfordringen ^^, ellers så har jeg lest at noen skal ha hylle kjøpt på ikea, regner med at det er åpent der på mandag. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Ops.. Fant nettop ut at alu-sprayen vi spraya med hylla med var "meget strøm-ledende".. 8283460[/snapback] Oi, det hørtes ikke bra ut? Jeg og en kamerat fant ut idag at vi også skulle prøve å få istand en hylle til TG, litt seint, så vi får se hvordan det går. 8283878[/snapback] Tror det med alu-sprayen skal gå greit jeg.. Vi skal jo ikke ha noen åpne kabler... Og vi bestemte oss i går for å fikse hylle.. Så dere bør rekke det Håper bare ikke hylla vår ble bredere en 160cm.. Det neste som skal gjøres: Denne psu'en skal settes inn i hylla. Den skal drive de rosa og grønne lysene... Her driver jeg å tester om den faktisk fungerer... Det er en gammel AT-psu, og har derfor allerede en flott bryter som kan brukes Endret 31. mars 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Rosa lys OG det kan hende du vil ta litt av min plass? Er du sikker på at du tør å gå så langt..? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Rosa lys OG det kan hende du vil ta litt av min plass? Er du sikker på at du tør å gå så langt..? 8285384[/snapback] Merk.. Vi får grønne lys også!... Og vi tar ikke din plass. Jeg var ute å målte nå nettop Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Hvordan kan det være bra å blande grønt og rosa? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 hylla begynner å ta form nå Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 http://www.gathering.org/tg07/news/article?artId=186 :O Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 http://www.gathering.org/tg07/news/article?artId=186 :O 8288965[/snapback] joda, fin dato det er idag. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 http://www.gathering.org/tg07/news/article?artId=186 :O 8288965[/snapback] joda, fin dato det er idag. 8288969[/snapback] hysj Lenke til kommentar
sigz Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Bygde en rask idag. Den ble grei, bortsett fra et bord som ble skrudd fast skreivt:p Men tror den står rett, så det overlever vi. Lenke til kommentar
Ebob Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Er det best å bruke hurtigtørkende maling eller spray for at det skal tørke fortest? Bygde en hylle i dag, og har bare i morgendagen igjen på å få til noe farge (Tirsdag altså). Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Da har vi bygget ny hylle Vi fikk med en dude til, så vi kjøpte likesågodt 2 plasser til, så nå er vi 3 stykker som har 4 plasser Bilder fra dagens økt: Min del av hylla ble nesten helt svart til slutt, hehe. Ble litt mye flowerpower i begynnelsen Endret 2. april 2007 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå