Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bygging av hylle til TG

Anbefalte innlegg

Hallo folkens... TG-veteran her :)

Skal selvsagt iveien i år og, bestemte meg derfor for å lage en grei hylle. Har lyst på diverse lys og litt på den, men er det noen med noen fine tips vedrørende strøm til dette? I første omgang er det vanlige katoder/neonlys som vanligvis blir koblet med en konverter for bruk i pc. Vil det være kurrant med en strømforsyning (ment til PC selvsagt) satt inn i hylla? Har bare laptop, ellers kunne jeg selvsagt bare koblet det opp mot PC`en!

Dere som har ordnet lys og diverse som krever strøm: Hvordan har dere gjort det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo folkens... TG-veteran her :)

Skal selvsagt iveien i år og, bestemte meg derfor for å lage en grei hylle. Har lyst på diverse lys og litt på den, men er det noen med noen fine tips vedrørende strøm til dette? I første omgang er det vanlige katoder/neonlys som vanligvis blir koblet med en konverter for bruk i pc. Vil det være kurrant med en strømforsyning (ment til PC selvsagt) satt inn i hylla? Har bare laptop, ellers kunne jeg selvsagt bare koblet det opp mot PC`en!

Dere som har ordnet lys og diverse som krever strøm: Hvordan har dere gjort det?

8254585[/snapback]

I fjor bruke jeg og Hrisebro bare en gammel strømforsyning og en binders. Putt bindersen i riktig hull og swush, den starter:)

Endret av sigz
Lenke til kommentar
Ops.. Fant nettop ut at alu-sprayen vi spraya med hylla med var "meget strøm-ledende"..

8283460[/snapback]

Oi, det hørtes ikke bra ut?

Jeg og en kamerat fant ut idag at vi også skulle prøve å få istand en hylle til TG, litt seint, så vi får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

tror dere kan rekke det fint. jeg og pappa brukte bare et par dager, hadde vi hatt alt materialet hadde vi rekt det på en dag. tegn og planlegg hylla i morgen (i dag) dra til byggmakker og kjøp det dere trenger tidlig mandag, sett sammen mandag og eventuelt tirsdag. :)

men når jeg tenker over det så er jo pappa snekker, så ei hylle var vel ikke den altfor store utfordringen ^^,

ellers så har jeg lest at noen skal ha hylle kjøpt på ikea, regner med at det er åpent der på mandag.

Lenke til kommentar
Ops.. Fant nettop ut at alu-sprayen vi spraya med hylla med var "meget strøm-ledende"..

8283460[/snapback]

Oi, det hørtes ikke bra ut?

Jeg og en kamerat fant ut idag at vi også skulle prøve å få istand en hylle til TG, litt seint, så vi får se hvordan det går.

8283878[/snapback]

Tror det med alu-sprayen skal gå greit jeg.. Vi skal jo ikke ha noen åpne kabler...

Og vi bestemte oss i går for å fikse hylle.. Så dere bør rekke det :)

Håper bare ikke hylla vår ble bredere en 160cm.. :p

Det neste som skal gjøres:

Denne psu'en skal settes inn i hylla.

130fs261627_th.jpg

Den skal drive de rosa og grønne lysene...

Her driver jeg å tester om den faktisk fungerer...

130fs261835_th.jpg

Det er en gammel AT-psu, og har derfor allerede en flott bryter som kan brukes :)

130fs26175_th.jpg

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar

Da har vi bygget ny hylle :)

Vi fikk med en dude til, så vi kjøpte likesågodt 2 plasser til, så nå er vi 3 stykker som har 4 plasser :)

Bilder fra dagens økt:

post-42881-1175554270_thumb.jpg post-42881-1175554267_thumb.jpg post-42881-1175554262_thumb.jpg post-42881-1175554258_thumb.jpg post-42881-1175554253_thumb.jpg post-42881-1175554249_thumb.jpg post-42881-1175554275_thumb.jpg

Min del av hylla ble nesten helt svart til slutt, hehe. Ble litt mye flowerpower i begynnelsen :D

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...