Torjus Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Noen som har begynt å tenke på bygging av hylle til TG? Jeg satt og lekte meg litt i sketchup i dag: Platene skal være minst 1-2cm pga hylla får mye vekt på seg, pc, skjerm, brus osv Bilder: Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Noen som har begynt å tenke på bygging av hylle til TG? Jeg satt og lekte meg litt i sketchup i dag: Platene skal være minst 1-2cm pga hylla får mye vekt på seg, pc, skjerm, brus osv Bilder: 8109955[/snapback] Tøft, men ka skal du ha i dei boksane, så holder oppe hylla? skal du ha skuffer? skap? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Hehe, det er kabinettene Fant ingen kabinetter (som virket) til verjson 6 av sketchup så jeg lagde bare noen grå bokser. Under så er det en plate, men man ser den ikke. Tror jeg kommer til å gjøre platen under skjermene brede slik at kabintettet får mer støtte. Vi er 4 stk nå, så hylla blir muligens dobbelt så lang Og hvis penge strekker til så blir den kanskje dobbelt så høy? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Ntåå såå fiiin. Venter meg pianolakk. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Ntåå såå fiiin. Venter meg pianolakk. 8110674[/snapback] Tja, blir nok svart maling e.l Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Så jo skikkelig bra ut dette Men smart å finne på en løsning istede for å la den "plata" ligge oppå kabinettene? Ja jeg satt å lekte meg litt i dag.. bare tengt å lage en enkel hylle.. http://danielsn.ath.cx/daniel/img/tghylle.png Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Så jo skikkelig bra ut dette Men smart å finne på en løsning istede for å la den "plata" ligge oppå kabinettene? 8129022[/snapback] Ja, men problemet er at vi kan ikke ha med ALT for mye materiale Hehe. Vi bor tross alt 8 timer i fra hamar, og vi må derfor ta buss eller tog. Men burde jo forsåvidt ikke være noe problem å flatepakke alt. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Har laget et bord oppsett for en stund sia, som dere kan få bruke hvis dere vil.. Tror måla er et par mm uriktig ellerno, men det spiller vel ingen rolle.. http://www.sendspace.com/file/lxtcb5 Den ser slik ut: Her er noen litt eldre bilder av hylla jeg skal lage også: Det som skal være der, som ikke er blitt laget hittil er: Lyskastere, som skal lyse i taket på vikingskipet. Skap foran lagringsplassen(helt til høyre) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Ohh, den hylla di der var flott _scotty_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Jeg har vært hos pappa i helga og da ble det bygging av hylle. Vi ble ikke helt ferdige men sån ser det ut nå: Ble veldig fornøyd med løsningen vi kom opp med på låsen. Vi mangler plate bak, men det tar vi neste pappahelg, også må jeg finne ut hva jeg skal male på siden. den ble ganske tung, men pappa hadde kjøpt hjul så jeg kan snu den opp-den og trille den. edit: skrivefeil Endret 11. mars 2007 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har vært hos pappa i helga og da ble det bygging av hylle. Vi ble ikke helt ferdige men sån ser det ut nå: Ble veldig fornøyd med løsningen vi kom opp med på låsen. Vi mangler plate bak, men det tar vi neste pappahelg, også må jeg finne ut hva jeg skal male på siden. den ble ganske tung, men pappa hadde kjøpt hjul så jeg kan snu den opp-den og trille den. edit: skrivefeil 8130383[/snapback] Ikke lag bakplate på hele... Da blir jeg så innestengt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) hehe skal bare ha bak hyllene, også litt helt nederst til å holde i når jeg skal trille hylla edit: sån: Endret 11. mars 2007 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Liten oppdatering siden sist: Forslag til hvilke plater vi bør bruke og hvor tykke? TinaM: Hvilke plater er det du har brukt? Endret 11. mars 2007 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) I dag så skulle jeg hjelpe mormor å kasta noe hageavfall på søppla. På søppla så har de containere med masse rart, jeg tenkte, materiale er dyrt, så jeg kan jo ta en titt nedi en kontainter som det er tre i. Tror dere ikke jeg fant 2 plater som var AKKUART i den størrelsen vi trengte? Hehe. Så i dag så ble vi ferdige med hylla: Den ser rar ut - ja. Men under så skal det være tastatur og mus. Oppå skal kabinettene og skjermene stå. Og oppå kabinettene så skal vi legge en plate helt løst, som bagasje osv kan ligge på. Se tegning over for å se hvordan det blir EDIT: Glemte å nevne at vi lakkerte hylla svart også. Endret 14. mars 2007 av fUzZy^ Lenke til kommentar
knuterik91 Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Hvilke programmer bruker dere for å tegne de hyllene? Lenke til kommentar
iernie Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 SketchUp fra Google Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=732990&hl= Hyggelig om noen legger igjen en kommentar Endret 15. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
iernie Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Jeg bygget hyllen min i dag (veldig lett siden den kan tas fra hverandre og monteres igjen på fem minutter), men jeg ville få et bilde av størrelse osv. Her er den. Jeg er fortsatt ikke sikker om jeg skal ha PC-en over og skjermen under, eller om jeg skal prøve å ha både PCen og skjermen under slik at jeg har bedre plass. Hylla er 75 i lengde og 45 i bredde og 1 meter i høyde, så det gir meg ikke mye plass igjen på bordet for mus og tastatur. Kostet meg heldigvis ikke ett øre. Endret 17. mars 2007 av Ernie2k Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Da var hylla ferdig, har monteret neonlys som skal lyse opp tastatur og mus. Både blå katoder, og UV katoder + soundcontroler. Flatpakket hele hylla slik at den er 6-7cm høy: Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Ntåå såå fiiin! Ble jo ikke pianolakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå