Gå til innhold

Billig spill til xb360 som faktisk er bra?

nero78

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lefdal har tilbud på Gears of War nå, kun 300 kroner.

Snorre :)

8123539[/snapback]

Da er det bare for de som ikke har kjøpt det, å løpe så fort som fy til Lefdal og rive med seg et eksemplar :yes:

8123765[/snapback]

Men hva skal man med det etter man har runna det? Er ikke så opptatt av online spilling jeg. Syntes det bare handler om å bli kicka/banna og folk som hyler masse stygge ord... Vinner man noe så er det rett ut. :(

Lenke til kommentar

Sleng deg i gang med online spilling med norske folk så slipper du mye av det der. Finnes ein fin tråd her på forumet om GeOW online spilling. Men sålenge online spilling ikkje bryr deg så er det jo lite vits egentlig.

Lenke til kommentar
Sleng deg i gang med online spilling med norske folk så slipper du mye av det der. Finnes ein fin tråd her på forumet om GeOW online spilling. Men sålenge online spilling ikkje bryr deg så er det jo lite vits egentlig.

8125590[/snapback]

Kan man filtrere etter norske servere? Eller må man lete etter det? Har bare spilt litt online jeg og blir da som regel kicka hele tiden eller kicka hvis man klarer noe.

Lenke til kommentar
Lefdal har tilbud på Gears of War nå, kun 300 kroner.

Snorre :)

8123539[/snapback]

Da er det bare for de som ikke har kjøpt det, å løpe så fort som fy til Lefdal og rive med seg et eksemplar :yes:

8123765[/snapback]

Men hva skal man med det etter man har runna det? Er ikke så opptatt av online spilling jeg. Syntes det bare handler om å bli kicka/banna og folk som hyler masse stygge ord... Vinner man noe så er det rett ut. :(

8125105[/snapback]

har spilt det en god stund nå, og det er ikke som sånn de andre nettverk spillene :)

jeg har MANGE spill og dette er det beste jeg har til nå, eller dette og Oblivion :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...