Superdan Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei og hopp Få noen kommentarer? Trykk på Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Her er noen tips 1. Endre grønn fargen til noe mørkere (se bilde) 2. Minemalistisk er bra, men ikke FOR MYE minemalisme 3. Bruk en annen farge på navigasjonen (se bilde) 4. Gjør logoen større (Til alle som kjefter og maser på meg fordi jeg er litt "hard" på kritikken.. me good this time?) Endret 9. mars 2007 av MrNeeon Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Ahh, takk Skal se hva jeg får til med den logoen, og den grønnfargen EDIT: har oppdatert Endret 9. mars 2007 av Superdan Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Liker alle endringene du har gjort MrNeeon, men punkt nr. 2 ser jeg ikke helt hva du mener med. Dette designet er da ikke for minimalistisk, det er luftig, stilrent og behagelig å se på. Liker virkelig dette designet, keep up the good work! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Takk for en hyggelig kommentar Har oppdatert med forandringene som MrNeeon har foreslått Vart det noe bedre synst dere? Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Synes fremdeles du burde endre grønnfargen.. den er alt for skarp Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Enig angående grønnfargen. MrNeeon sin var mye bedre. Jeg mener designet er helt greit, men ikke noe spesielt. Det blir litt for konsekvent og "billig" for min del. Det er luftig og behagelig å se på, men ikke noe mer. På grensen til kjedelig. Jeg siterer COMPUTER art projects: The phrase "Keep it nice and simple" just means that you couldn't be bothered to do so much design work. Endret 10. mars 2007 av -Teddy- Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 hehe, ja takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå