Gå til innhold

TES: TES: Shivering Isles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å få med hest inn i Shivering Isles er ikke mulig, men samtidig ikke nødvendig. Verdenen inne i portalen er nydelig, og bør absolutt utforskes til fots. Man kan heller ikke få med seg NPC's som Adoring Fan og Mage's Guild-apprentice's inn.

8330804[/snapback]

Ah okay, er jo forsåvidt ikke så stort, nei. Er bare det at jeg har bestemt meg for å droppe fast-travelling så mye som mulig, og da hadde det vært greit med en hest til tider :)

Lenke til kommentar

Veldig viktig at alle som har SI leser dette

 

Som forklart i linken finnes det en bug i spillet, som gjør at etter å ha spilt inne i SI i ca. 50-120(PC) timer vil enkelte ting ifra spillverdenen forsvinne etter lagring. For eksempel: Du skyter en pil ned i bakken. Du saver, går ut av spillet, og går loader den forrige saven. Pilen er nå borte.

 

Det er ikke bekreftet om 360-versjonen har samme problemet, men det er meget sannsynlig. På 360-versjonen er det forventet en "levetid" på ca. 150 timer. Grunnen til at det er forskjellig er på grunn av at det er forskjellig FPS på de to versjonene.

 

Inne i linken kan du se hvordan du finner ut (PC) om du har startet denne bug`en. Hvis du har det, er det lite sannsynlig at du kan fikse problemet, og blir nødt til og enten leve med det eller vente på en patch og ikke spille i mellomtiden.

 

Bethesda har hverken bekreftet, eller gjort noe med denne bug`en

 

:cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vente til den er ferdig å laste ned...(?)

 

 

toppen av alt er det moren min som betaler!!  :D

8332713[/snapback]

Microsoft betalte for meg... :innocent:

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Veldig viktig at alle som har SI leser dette

 

Som forklart i linken finnes det en bug i spillet, som gjør at etter å ha spilt inne i SI i ca. 50-120(PC) timer vil enkelte ting ifra spillverdenen forsvinne etter lagring. For eksempel: Du skyter en pil ned i bakken. Du saver, går ut av spillet, og går loader den forrige saven. Pilen er nå borte.

 

Det er ikke bekreftet om 360-versjonen har samme problemet, men det er meget sannsynlig. På 360-versjonen er det forventet en "levetid" på ca. 150 timer. Grunnen til at det er forskjellig er på grunn av at det er forskjellig FPS på de to versjonene.

 

Inne i linken kan du se hvordan du finner ut (PC) om du har startet denne bug`en. Hvis du har det, er det lite sannsynlig at du kan fikse problemet, og blir nødt til og enten leve med det eller vente på en patch og ikke spille i mellomtiden.

 

Bethesda har hverken bekreftet, eller gjort noe med denne bug`en

 

:cry:

8334739[/snapback]

 

Virker alvorlig dette! Skjer buggen hvis man er i Oblivion eller bare når og hvis man er i Shivering Isles?

Lenke til kommentar
Veldig viktig at alle som har SI leser dette

 

Som forklart i linken finnes det en bug i spillet, som gjør at etter å ha spilt inne i SI i ca. 50-120(PC) timer vil enkelte ting ifra spillverdenen forsvinne etter lagring. For eksempel: Du skyter en pil ned i bakken. Du saver, går ut av spillet, og går loader den forrige saven. Pilen er nå borte.

 

Det er ikke bekreftet om 360-versjonen har samme problemet, men det er meget sannsynlig. På 360-versjonen er det forventet en "levetid" på ca. 150 timer. Grunnen til at det er forskjellig er på grunn av at det er forskjellig FPS på de to versjonene.

 

Inne i linken kan du se hvordan du finner ut (PC) om du har startet denne bug`en. Hvis du har det, er det lite sannsynlig at du kan fikse problemet, og blir nødt til og enten leve med det eller vente på en patch og ikke spille i mellomtiden.

 

Bethesda har hverken bekreftet, eller gjort noe med denne bug`en

 

:cry:

8334739[/snapback]

 

Virker alvorlig dette! Skjer buggen hvis man er i Oblivion eller bare når og hvis man er i Shivering Isles?

8335443[/snapback]

 

Så lenge SI er installert, så kan det skje.

Endret av brsseb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6
Vente til den er ferdig å laste ned...(?)

8334881[/snapback]

Haha, nydelig. :!:

8334954[/snapback]

 

Hehe, godt forslag! Skal prøve mitt beste! :!:

Lenke til kommentar

Har kommet en fix til den omtalte bugen nå... men jeg har et annet problem: Når jeg går inn portalen i niben bay og skal snakke med han som sitter ved bordet får jeg beskjed om å sette meg før han vil snakke... Å sette seg akkurat på denne stolen har imidlerid vist seg å være umulig! Duden min blir bare stående der uten å sette seg, det går heller ikke ann å komme seg videre sånn at jeg må loade et gammelt savegame... Argh!!¤!#%"#!¤%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...