Gå til innhold

TES: TES: Shivering Isles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, folkens, her kommer et spoilerspørsmål anngående valg av sider i krigen, og hvilket armor man får:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg valgte å tenne ilden for Mania-siden hvis jeg ikke tar feil, og drepte Duke Thalden, deretter tok jeg hans plass. Jeg fikk en lyseblå drakt, raiment of etellerannet, ikke den som gir deg pluss på stealth-skills, men den andre. Etter jeg hadde laget en ny Gatekeeper, fikk jeg i oppdrag å dra til stedet hvor Dark Seducers holder til. Vel greit, tenkte jeg, men jeg vil jo helst kjempe med Aurealsene. Nå har jeg nettopp reddet Dark Seducerene i byen deres, og fått armoret. Hva faen? Jeg hadde forventet å få et Golden Saint-armor, men kan jeg vente meg det nå? har lest så mye snakk om at du må velge side i krigen, og får armor av KUN den parten du valgte. Når valgte jeg Dark Seducers? Hjeeeelp!
Lenke til kommentar
Okay, folkens, her kommer et spoilerspørsmål anngående valg av sider i krigen, og hvilket armor man får:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg valgte å tenne ilden for Mania-siden hvis jeg ikke tar feil, og drepte Duke Thalden, deretter tok jeg hans plass. Jeg fikk en lyseblå drakt, raiment of etellerannet, ikke den som gir deg pluss på stealth-skills, men den andre. Etter jeg hadde laget en ny Gatekeeper, fikk jeg i oppdrag å dra til stedet hvor Dark Seducers holder til. Vel greit, tenkte jeg, men jeg vil jo helst kjempe med Aurealsene. Nå har jeg nettopp reddet Dark Seducerene i byen deres, og fått armoret. Hva faen? Jeg hadde forventet å få et Golden Saint-armor, men kan jeg vente meg det nå? har lest så mye snakk om at du må velge side i krigen, og får armor av KUN den parten du valgte. Når valgte jeg Dark Seducers? Hjeeeelp!

8288212[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Man får motsatt armor-sett av det man skulle tro av hvem man valgte å ta over for. Hvis du tar over for duke of dementia får man golden saints armor og hvis man tar over for duke of mania får man dark seducers armor. Tror ikke det er mulig å få begge uten å jukse.
Lenke til kommentar
Hvis du vil ha Golden Saint-armor må du ta over plassen til Syl, og omvendt hvis du vil ha Dark Seducer-armor. Altså ta over plassen til Duke Thalden. Dette er spoiler, men jeg har angret på valget jeg tok, ville ha Golden Saint jeg..

8293852[/snapback]

 

 

Jeg har ikke kommet så langt, men det var et oppdrag jeg fikk fra Syl, om å finne den skyldige i en sak. Jeg fant personen, og den ble drept.

Var det da jeg skiftet side?

Jeg fikk bare en bue...

 

Og hva skal jeg gjøre for å velge den andre siden, hvis det var da jeg skiftet side.

Endret av sniper_eagle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...