Gå til innhold

TES: TES: Shivering Isles


Anbefalte innlegg

Har kommet en fix til den omtalte bugen nå... men jeg har et annet problem: Når jeg går inn portalen i niben bay og skal snakke med han som sitter ved bordet får jeg beskjed om å sette meg før han vil snakke...  Å sette seg akkurat på denne stolen har imidlerid vist seg å være umulig! Duden min blir bare stående der uten å sette seg, det går heller ikke ann å komme seg videre sånn at jeg må loade et gammelt savegame... Argh!!¤!#%"#!¤%

8348997[/snapback]

Hehe,problemet mitt var at jeg ikke klarte å reise meg fra stolen.Klarte det til slutt da,måtte ta meg en liten pause i gamingen før jeg sprengte noen blodkar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk ikke testet noen annen versjon.

Grafikken er imponerende, men spillet støtter ikke 1080p om det skulle skuffe noen.

Det støtter 720p(tror jeg det er).

Spillet er spennende det, men her er ett spørsmål:

Jeg har lyst å leve " a life of crime" ,stjele ting, tjene fett og ikke havne i fengsel hver eneste gang.

Hva skal jeg gjøre?

Resist arrest hver eneste gang, å drepe alla guards, eller er det en måte å slippe unna guards på?

Lenke til kommentar
ål:

Jeg har lyst å leve " a life of crime" ,stjele ting, tjene fett og ikke havne i fengsel hver eneste gang.

8360241[/snapback]

(Gikk plutselig opp for meg hvor suspekt navnet ditt er i denne sammenheng...)

 

Det er egentlig ikke noe trøbbel å ikke bli oppdaget. Er du litt god i sneak, så er det lett å rappe med seg det meste uten at folk ser deg. Bare pass på at sneak-indikatoren (øyet) ikke er lys (det er da folk ser deg) når du tar noe.

Lenke til kommentar
Slutter man medlemskapet i Fighters Guild om man blir med i Thiefs Guild?

Er med i Fighters Guild, Dark Brotherhood, og noe jeg ikke husker(noe standard greier).

Skal skrive inn det siste der når jeg kommer på det.

8362738[/snapback]

 

Hva søren har det med Shivering Isles å gjøre?

 

Må si at å jobbe seg oppover i rank på Arenaen var kult.

Å gruse de man møtte, for å så få skryt når man kom ned igjen.

Men når jeg ble Grand Champion(som ikke tok så lang tid) så var det slutt på moroa, bare ukentlige kamper.

Litt skuffende egentlig.

8385924[/snapback]

 

Hva søren har det med Shivering Isles å gjøre?

 

BTT!

 

 

 

Hva er forskjellen på de 2 forskjellige dørene etter Gate keeper?

 

Finnes det flere en 1. by i SI?

Endret av sniper_eagle
Lenke til kommentar
Okay, folkens, her kommer et spoilerspørsmål anngående valg av sider i krigen, og hvilket armor man får:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg valgte å tenne ilden for Mania-siden hvis jeg ikke tar feil, og drepte Duke Thalden, deretter tok jeg hans plass. Jeg fikk en lyseblå drakt, raiment of etellerannet, ikke den som gir deg pluss på stealth-skills, men den andre. Etter jeg hadde laget en ny Gatekeeper, fikk jeg i oppdrag å dra til stedet hvor Dark Seducers holder til. Vel greit, tenkte jeg, men jeg vil jo helst kjempe med Aurealsene. Nå har jeg nettopp reddet Dark Seducerene i byen deres, og fått armoret. Hva faen? Jeg hadde forventet å få et Golden Saint-armor, men kan jeg vente meg det nå? har lest så mye snakk om at du må velge side i krigen, og får armor av KUN den parten du valgte. Når valgte jeg Dark Seducers? Hjeeeelp!

8288212[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Man får motsatt armor-sett av det man skulle tro av hvem man valgte å ta over for. Hvis du tar over for duke of dementia får man golden saints armor og hvis man tar over for duke of mania får man dark seducers armor. Tror ikke det er mulig å få begge uten å jukse.

8290355[/snapback]

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hva mener du med at man får motsatt armor sett av det man skulle tru?

Jeg valgte å drepe Syl, og sa får jeg vell gull-armoren?

Det er jo forståelig også, siden du må drepe så mange "svarte" før du dreper Syl.

 

Ps: Før jeg skulle velge side, når jeg skulle få tak i flammen, hadde det noe å si hvem jeg hjalp da?

 

Hva er Jyggalag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...