Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har en venninne som har herpes. men for 4 dager viste jeg ikke det. Jeg har drukket fra vannflasken hennes. Går det an å bli smittet med herpes via spyttet? Jeg har lest om at det smittes via seksuel kontakt, men det kommer jo sånne blemmer i ansiktet hennes som er smittsom. Kan jeg også ha blitt smittet når jeg har klemmet henne? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg vet egentlig ikke, men jeg har vært sammen med en som hadde herpes. I følge hun kunne det smitte via f.eks en vannflaske. Det var forresten bare smittsom de 2-3 ukene i året hun fikk utbrudd (heter det det? hørtes jævlig brutalt ut). Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg er veldig intressert i og faa svar ogsaa, jeg kjenner til noe liknenes, og er virkelig beskymra for og vEre smittet. er det eventuelt noen legesider, der vi kan stille den slags spOrsmAl og fA svar fort ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå