Lapp1 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kan noen være så snille å guide meg gjennom portforwardingen min? På MSN eller noe sånt? Jeg er så dårlig på sånt, så vil ha en "levende" guide, for å gjøre alt rett! Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 hey, prøv portforward.com ! Der får du det nesten så live som du kan få det Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 hey, prøv portforward.com !Der får du det nesten så live som du kan få det 8109672[/snapback] Den viser meg feil router, jeg har ikke sånn meny som han har på guiden med min router, derfor ville jeg ha noen til å hjelpe meg.. Noen som har Netgear WGT624? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Tok meg ca to sek å søke på google. Sjekk her Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Tok meg ca to sek å søke på google. Sjekk her 8110156[/snapback] Synd jeg ikke har slik meny da, det der er akkurat samme som på PortForward ... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 her, og velg ønsket program du vil forwarde til : http://www.portforward.com/english/routers...WGT624index.htm Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Beklager, men det var da jeg fant om den routeren du oppga navnet til. Så rart at du ikke har den menyen. Står det på routeren at det er den routeren ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå