voodz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hei folkens Jeg lurer på om dere har noen gode laptoper å anbefale meg som passer disse kriteriene: Lett lavt støynivå liten skjerm bra design god batteritid (gjerne over 4 timer) Prossessor, RAM og HD-størrelse er ikke så viktig. PCen blir trolig bare å brukes til litt musikk, webdesign og notatbruk under forelesningene. Kan MacBook vurderes, eller har dere "vanlige" bærbare som bør prioriteres isteden? Endret 8. mars 2007 av voodz Lenke til kommentar
Hurragutten Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dell sin XPS 1210 kan være et alternativ. Del ligger rundt 10-12k, og har med den dyreste skjermen et dreibart webkamera som kan brukes til å ta opp f.eks. forelesninger når skrivehånda kanskje blir litt trøtt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Dell spillmaskin Xps er vel ikke studenpc, tror du burde se på Lenovo(IBM) laptoper. Dem tåler en trøkk og den er kjempefin til studenter. Skjekk den: Asus. Det er Asus merket, men er fin pc. Fant ingen link til Lenovo pcene.. Endret 8. mars 2007 av Raste Lenke til kommentar
Hurragutten Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dell XPS M1210 er meget solid bygget, veier rundt 2 kg, har batteritid opptil 7 timer med 9 cell batteri, og er meget velegnet som studentpc. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg vil absolutt anbefale MacBook. Fantastisk OS og maskin. Med iWork og iLife blir oppgaver, foredrag osv veldig stilige og ser proffere ut, enn tilsvarende windowsprogrammer. Jeg bruker min på skolen hver dag og er veldig fornøyd. Batteriet holder ut en hel skoledag med aktiv bruk og det går bra med filformater osv. med tanke på innleveringer til lærernes Windowsmaskiner. Dessuten slipper du å tenke på virus og "klikk" datamaskin. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Thinkpad t60 bør vel passe til kravene dine, bra design, lett, lavt støynivå, vet ikke om skjermen er liten nok (14'') Ellers er macbook en fin pc. Endret 10. mars 2007 av Darx Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg synes egentli macbook er veldig overpriset, du betaler mye for design og batterilevetiden greier ikke helt kravet ditt. Jeg ville vurdert dell xps m1210 pga grei pris, liten størrelse og veldig bra batteri med 9-cellers og integrert grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå