Wintermuthe Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hei, Jeg vurderer å kjøpe meg BF42. Jeg vil ha et spill jeg kan komme på nett med uten problemer for å spille litt i dann og vann (ja, jeg har ADSL). Men jeg vil ikke ha noe greier med at jeg ikke kan spille online fordi serienummeret til spillet allerede er i bruk på nettet av folk som har piratversjoner av BF42. Jeg mener å huske at dette var et problem med Half Life. Derfor, vil jeg få problemer med dette (dvs. kan de som har piratkopier av BF42 spille på nett)? I så fall, er det andre tilsvarende spill jeg heller bør kjøpe meg? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Så lenge du kjøper fra butikken (lurt å ta den bakerste i hyllen) så skal det gå knirkefritt. De som har piratkopiert BF, har nok cracket det, og der finnes crackede servere som disse kan spille på, men du vil kunne spille på alle og vil ikke bli berørt av dette. Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 OK, da blir BF42 julegave til meg selv i år :wink: Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Om noen skulle ha din CD-key, er det bare å kontakte EA og bevise at du eier det. Da får du en ny en, og den gamle blir sannsynligvis disablet. Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Men hvordan beviser man at man eier spillet? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 serienummer inni coveret :smile: Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Sende inn bruksanvisningen eller boksen med nummeret på er vel måten det gjøres på hvis noen mot formodning har klart å rappe nummeret ditt. [ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-12-10 15:07 ] Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hva med å sende kopi av kviteringen ? Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Min kvittering sier ikke noe om hva jeg kjøpte, bare prisen. Så det kan bli et problem. Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Alle kan vel få tak i en kvittering. Man kan jo f.eks. låne coveret eller kvitteringen av naboen (dersom han har spillet), ta en kopi og sende inn til EA. Men ikke vet jeg, dersom det fungerer så kjøper jeg det :wink: Lenke til kommentar
LameCamper Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Du bør absolutt kjøpe det, kongespill! Det begynner etterhvert å bli noen norske spillere å finne, men definitivt ikke nok! Lenke til kommentar
Colin Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det er faktisk mange norske spillere, men det går jo mest i engelsk når man snakker i spillet. Uansett har jeg enda ikke hatt noen problemer med å spille på servere i Sverige og Danmark, og faktisk servere ellers i Europa. Faktisk så finner jeg alltid raske servere når jeg har lyst til å spille. Spillet er absolutt verdt pengene, og jeg har hatt det siden starten. Spiller noen timer i løpet av uka :wink: Anbefales!! PS! Jeg har hørt at folk som spiller CS ofte ikke liker BF. Vet ikke om det er sant, men verdt å tenke på. Pål Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg liker ikke bf1942, og jeg spiller cs, så så langt stemmer teorien. Grunnen til at jeg ikke liker bf er at det er litt treigt, og merkelig. Fatter ikke skytinga i det hele tatt, om man zoomer treffer man aldri i verden, men mo man bare tar den prikken på trynet til en kar milevis unna og trykker en gang dævvern fort. Og så er det alt for store områder og for få fly og for få kjøretøy! Foresten, kan noen forklare meg hvordan skytinga funker der? Hehe:D Nei takk, holder meg til cs jeg... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 cs er kult men battlefield er mye gøyere, brettene er store ja, men så er det heller ikke meningen at du skal gå så mye heller. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 bf1942 er vehicle as, ikke noe poeng å rusle rundt med gevær. kongespill! CS er modden/spillet som har ødelagt mest vennskap og tastatur i verden, campere og flaks-kills, nein danke. Men dette er ikke noe cs-hets-innlegg så se bort i fra dette hvis du er en cs-gamer Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Kjøp Bf, glem gamle, møkkete, forhistoriske cs! ( godt sagt, hva?) Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Takk for svar. Jeg kommer nok til å kjøpe BF42 i løpet av de nærmeste dagene. Kan demoen forresten spilles på nettet? Lenke til kommentar
LameCamper Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jada, men de serveren er svært plaget av lamere. Dessuten vet jeg ikke om demoen har blitt patchet til versjon 1.2, som virkelig tok spillet opp til det man kan kalle "ferdig produkt". Med "ferdig" mener jeg selvsagt ikke ferdig, men klart for butikken. Spillet er helt fantastisk, og aimen er helt glimrende. Kan racke opp kills fra alle hold, med alle våpen, men det trengs øvelse. Ta en titt på http://www.battlefield-norge.cjb.net :smile: Lenke til kommentar
enoj Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Har spilt CS siden det kom ut for noen 3-4 år tilbake. 3 dager etter beta 0.01 release, lastet jeg ned cs. Som mange desverre sier, 'cs er for lamere', 'de som spiller cs driter i alt nytt som kommer', og så videre. Dette er nok desverre feil. Fant ut hvorfor ikke BF1942 isoen ikke har funka hos meg siste ukene (HZ lock), og jeg fikk ordna dette i forgårs. Etter dette har jeg spilt MYE på nettet og bestemt meg for å kjøpe spillet. Er så utrolig fascinerende, dritfete maps, kule kjøretøyer og lignende. Gleeeeder meg til fremtiden med seriøs bf1942 gaming og mods! Can't wait! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 15:02, skrev Wintermuthe:Men hvordan beviser man at man eier spillet? Du ringer/mailer EA og spør. Evt daffe ned til din lokale spillpusher og spørre dem. De burde vite sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå