Chipss Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Får ikke innstallerte ADSL innloggingen på vista, og klarer dermed ikke å koble til internett, noen som vet noe om hvorfor det ikke fungerer? Kommer bare opp at jeg trenger administrator rettigheter for å fortsette selv om jeg kun har en bruker på pcen som da også er administrator. Lenke til kommentar
AndersL Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Får ikke innstallerte ADSL innloggingen på vista, og klarer dermed ikke å koble til internett, noen som vet noe om hvorfor det ikke fungerer? Kommer bare opp at jeg trenger administrator rettigheter for å fortsette selv om jeg kun har en bruker på pcen som da også er administrator. 8109370[/snapback] Online Start er foreløpig ikke kompatibel med Windows Vista. Her har du en guide for hvordan du legger inn PPPoE-brukernavn og -passord manuelt via gateway. http://www.online.no/kundeservice/veiledni...odem-index.html Mvh AndersL Lenke til kommentar
Chipss Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Har allerede et zyxel modem fra før, og det er ikke mulig å logge inn uten å gå inn med innloggins brukernavn og passord. Trenger en måte å komme rundt det på eller en annen måte å logge inn. mvh Kjetil Lenke til kommentar
AndersL Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har allerede et zyxel modem fra før, og det er ikke mulig å logge inn uten å gå inn med innloggins brukernavn og passord. Trenger en måte å komme rundt det på eller en annen måte å logge inn. mvh Kjetil 8110100[/snapback] Her svarer du deg selv egentlig: "...det er ikke mulig å logge inn uten å gå inn med innloggins brukernavn og passord..." Mvh AndersL Lenke til kommentar
Chipss Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Hehe, trodde det var mulig å komme seg på nett ved at routeren selv koblet seg på nett slik at jeg slapp å logge inn på adsl hver gang? dermed slipper jeg å innstallere programmet på vista? Er det mulig? Lenke til kommentar
AndersL Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ja, og her har du igjen framgangsmåten: http://www.online.no/kundeservice/veiledni...odem-index.html Mvh AndersL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå