Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vista sammen med Online ADSL

Anbefalte innlegg

Får ikke innstallerte ADSL innloggingen på vista, og klarer dermed ikke å koble til internett, noen som vet noe om hvorfor det ikke fungerer?

Kommer bare opp at jeg trenger administrator rettigheter for å fortsette selv om jeg kun har en bruker på pcen som da også er administrator.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får ikke innstallerte ADSL innloggingen på vista, og klarer dermed ikke å koble til internett, noen som vet noe om hvorfor det ikke fungerer?

Kommer bare opp at jeg trenger administrator rettigheter for å fortsette selv om jeg kun har en bruker på pcen som da også er administrator.

8109370[/snapback]

Online Start er foreløpig ikke kompatibel med Windows Vista.

Her har du en guide for hvordan du legger inn PPPoE-brukernavn og -passord manuelt via gateway.

http://www.online.no/kundeservice/veiledni...odem-index.html

Mvh

AndersL

Lenke til kommentar

Har allerede et zyxel modem fra før, og det er ikke mulig å logge inn uten å gå inn med innloggins brukernavn og passord.

Trenger en måte å komme rundt det på eller en annen måte å logge inn.

mvh Kjetil

Lenke til kommentar
Har allerede et zyxel modem fra før, og det er ikke mulig å logge inn uten å gå inn med innloggins brukernavn og passord.

Trenger en måte å komme rundt det på eller en annen måte å logge inn.

mvh Kjetil

8110100[/snapback]

Her svarer du deg selv egentlig:

"...det er ikke mulig å logge inn uten å gå inn med innloggins brukernavn og passord..."

Mvh

AndersL

Lenke til kommentar

Hehe, trodde det var mulig å komme seg på nett ved at routeren selv koblet seg på nett slik at jeg slapp å logge inn på adsl hver gang? dermed slipper jeg å innstallere programmet på vista? Er det mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...