griffin95 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei jeg lurer på om noen som kjenner til bilforetning på Skedsmokorset http://www.atbil.no/ (foretningen heter AT as) Det hadde vert fint om noen kunne gi meg noen orden med erfaringer eller det de kjenner til om firmaet osv. Takker for svar Ser ut som de har spesialisert seg på BWM530, og det ser bra ut. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Brutter'n kjøpte en BMW der i sommer. AT solgte riktignok bilen for en annen fyr, men det var de som stod for alt arbeidet. Fikk et bra inntrykk ihvertfall. På den bilen viste det seg å være feil på kmstand i forhold til annonsen. Selvfølgelig kjøper sitt ansvar å sjekke dette ved besiktigelse, men det var snakk om 25000 km feil. Brutter'n fikk da gratis hovedservice som "kompensasjon" for dette. Ut fra det lille jeg kjenner til dem, så virker det som er ryddig firma ihvertfall. Men jeg ville nok sjekka bilen (enten hos NAF eller merkeverksted) før jeg kjøpte bil, uansett hvilken bruktbilforhandler det måtte være. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå