klarsen91 Skrevet 10. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2002 Av bildene på hjemmesiden til Dell kan det se ut som om Inspiron 8200 har amerikansk tastatur. Jeg har sendt en mail til dem, men ting tar tydeligvis litt tid. Kan noen som har en Inspiron 8200 bekrefte (/avkrefte) om den har norsk tastatur? På forhånd takk! Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 10. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2002 Dell Inspiron 8200 har norsk tastatur. Har en selv, og den har norsk tastatur. Lenke til kommentar
twb Skrevet 16. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 Og hvordan er Enter-tasten, er den normal som på stasjonære tastatur, dvs. ligger den over to taste-rader, eller er den horisontal, dvs. dekker to taster bortover...? På det engelske tastaturet ser jeg at den ligger horisontalt. Liker ikke det. Håper det norske tastaturet er annerledes. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 det er det, ettersom jeg husker Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 17. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2002 her har du den http://www.guezz.net/dell.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå