Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kanskje ikke trang forhud, men kort streng?

Gjest Wannabe guest!

Anbefalte innlegg

Gjest Wannabe guest!

Er ganske aktiv er, så dette vil jeg skjule litt :blush:

Fikk vite plutselig en dag at jeg har vært operert for trang forhud da jeg var baby (er 16 nå), men utenom det spurte jeg ikke.

Men nå som 16 åring har jeg trang forhud, eller jeg tror det, men faen ass, når jeg sitter å drar den tilbake så få jeg den lett rett under penishodet, men jeg sliter med å dra resten ut. Da strammer strengen som går til pikkhode seg noe jævlig og hele hode bøyes etter når jeg strekker den ut. Så det er ikke huden rundt hodet som er for trang men strengen ser det ut som.

Jeg vet, kontrakt lege, (har gitt samme tips selv) men lurte på om noen vet om det kan være problemet eller om det er forrhuden?

Opplevd det samme. Er litt redd for at debuten min skal ende i at jeg river av strengen, men har ikke planlagt noe, da jeg er redd for dette.

- =/ -

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer for at du tar en liten hjemmeoperasjon!

Hadde samme problemet, men jeg pulte det vekk. Blødde noe jævlig over alt, og damen ble ikke sånn særlig glad, men altså; jeg fikk jo fikset problemet mitt, og siden sex er relativt deilig så gikk smertene fint. Stoppet å blø ganske kjapt, ikke noe stress.

Ps...glemte nesten det viktigste...pass på å gjøre det når du vet at kjerringen snart skal ha mensen, så tror hun bare den kom litt tidlig, og det er derfor det er så jævlig med blod over alt, så slipper du å bli så jævlig flau, da er det heller...nei, men i helvete for en lang setning...hun som blir det.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

:lol:For noe tull!

Du kan prøve å trekke litt i forhuden med jevne mellomrom slik at strengen strekkes, og etterpå smøre inn med hydrokortison. Ikke trekk så hardt at det gjør veldig vondt, men gjør det et par ganger daglig en stund så kanskje strengen blir lenger etterhvert.

Det skal også nevnes at det er mange som har litt stram streng, men det er ikke noe stort problem. Hvis den er veldig kort, bør du oppsøke lege. Han gjør et lite og raskt inngrep som løser problemet. Det er ikke farlig i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Tull hvor? Kanskje ikke den beste måten, men det var da det som skjedde med meg...for mange år siden, da jeg var ung og dum (nå er jeg bare dum). Var faktisk ikke klar over at den var for stram heller, så jeg kjørte bare på. Aldri hatt noen problemer etter det, så du kan ikke si at det ikke funker.

Lenke til kommentar
Abra: Å ryke strengen må da gjøre noe inni helvettes vondt?

Gror det fint på plass?

8110882[/snapback]

Kan bare tenke meg smertene med at den ryker. auuu ! :cry:

Hadde oppsøkt lege på dagen for å fått det fiksa hvis utstyret ikke hadde vært i "mint-condition"

Lenke til kommentar

Det er ikke så veldig deilig, nei. Men heller ikke så vondt som man skulle tro, verre å legge håndflaten på en varm plate. Ser ut til at alt har grodd fint, men så har jeg (av en eller annen merkelig grunn) ikke studert så mange andre sine peniser, så jeg vet ikke om min faktisk ser helt for jævlig ut.

Lenke til kommentar

Gror det fint på plass?

8110882[/snapback]

Hadde oppsøkt lege på dagen for å fått det fiksa hvis utstyret ikke hadde vært i "mint-condition"

8110931[/snapback]

:cry: har lest at den ryker på ganske mange gutter.. får smerter bare av å tenke på det :dontgetit:

Lenke til kommentar

Gror det fint på plass?

8110882[/snapback]

8110931[/snapback]

:cry: har lest at den ryker på ganske mange gutter.. får smerter bare av å tenke på det :dontgetit:

8114884[/snapback]

Hva gjør de når den gjør det da? Må det ikke noen inngrep av leger til?

Lenke til kommentar

Gror det fint på plass?

8110882[/snapback]

8110931[/snapback]

8114884[/snapback]

8115334[/snapback]

etter hva jeg har forstått , så gjør de ingenting :p man blir kvitt det kjente "stramstreng" problemet :p

Lenke til kommentar

Gror det fint på plass?

8110882[/snapback]

8110931[/snapback]

8114884[/snapback]

8115334[/snapback]

etter hva jeg har forstått , så gjør de ingenting :p man blir kvitt det kjente "stramstreng" problemet :p

8115408[/snapback]

Etter hvor lang tid?

Lenke til kommentar

Sakene slutter å blø etter 10 min. Svir litt i 3-4 dager, og du er klar til å ha sex igjen etter en uke (kanskje litt mer). Er ikke så overdrevent vondt. Bare fordi alle lærer at alt som har med snabben å gjøre er så inni helvetes vondt, betyr ikke det at det er rett.

Lenke til kommentar
Sakene slutter å blø etter 10 min. Svir litt i 3-4 dager, og du er klar til å ha sex igjen etter en uke (kanskje litt mer). Er ikke så overdrevent vondt. Bare fordi alle lærer at alt som har med snabben å gjøre er så inni helvetes vondt, betyr ikke det at det er rett.

8115836[/snapback]

om du var full da det skjedde?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...