Gå til innhold

Lyd i sub men ikke i høyttaler...

Anbefalte innlegg

Dette er vel enkelt for enkelte.. men jeg forstår iallefall ikke no...

Har en kobler en søt liten woofer til lyden ut fra en laptop.. fra denne lille wooferen går det en ny leding ut til to små høytalere.. sånn at du har en mini woofer og 2 mini høytalere... alt via minijack eller hva det nå heter..

Problemet er at når jeg kobler det opp får jeg kunn lyd i wooferen og ikke i de to høytalerene.

Hva kan feilen være? noen instillinger på pcen eller for lydkortet eleler noe ?

PS jeg har testet at ledningen til høytalerene virker... og det kan jo eventuellt være en feil i wooferen... men hvis dere har mistanke om at jeg overser noe så er jeg Takknemmelig for alle tips...

:)

Endret av bulvar@pc_n00b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først av alt, velkommen til forumet...Dernest ville jeg forandret topic hvis jeg var det til noe forståelig før en moderator kommer og stenger den .....

Til saken...Har du lastet ned de riktige lyddriverne...Sjekk om de er installert først og fremst...

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

sjekk at ledningen er i rett høl!

Se at du har skjønt hva som er lyd inngang på sub'en. og hva som er lyd ut, til sattelittene.

Regner med at dette er et "kjøpt pakke" hvor det er sub, og høytalere?

Eller prøver du og "mixe" noe?

Endret av DeathByDigital
Lenke til kommentar
sjekk at ledningen er i rett høl!

Se at du har skjønt hva som er lyd inngang på sub'en. og hva som er lyd ut, til sattelittene.

Regner med at dette er et "kjøpt pakke" hvor det er sub, og høytalere?

Eller prøver du og "mixe" noe?

8109397[/snapback]

Har sjekket at ledningen er i rett høl:)... og ja det er en liten "pakkesak"... ikke noe fancy.. bare noe broren min fikk til bursdag som ikke virket som det skulle..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...