Gå til innhold

Sette inn 2 av samme person i 1 film?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om noen vet eller vet om en tutorial på hvordan jeg kan feks, filme meg selv på en stol og ha en tom stol på siden, også etter på filme meg selv på den andre stolen for å så legge det samme i redigerings program slik det ser ut som begge er der når jeg filmer

tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg lurer på om noen vet eller vet om en tutorial på hvordan jeg kan feks, filme meg selv på en stol og ha en tom stol på siden, også etter på filme meg selv på den andre stolen for å så legge det samme i redigerings program slik det ser ut som begge er der når jeg filmer

8109026[/snapback]

Det avhenger litt av hvilket redigeringsprogram du bruker det.

Lenke til kommentar

8109026[/snapback]

Det avhenger litt av hvilket redigeringsprogram du bruker det.

8113118[/snapback]

Adobe Premier og Vegas

Lenke til kommentar

Det enkleste er nok å bare ha en stol i bildet om gangen, filme det, for så å flytte stolen dit den andre skulle stått å filme der og uten å flytte på kameraet. Når du redigerer legger du de to klippene over hverandre i tidslinjen, og i Premiere legger du på en Four-Point-Garbadge-Map (du finner den under Keying-effektene) på det øverste klippet. Deretter trekker du inn en av sidekantene slik at begge kommer inn i bildet samtidig. Litt dårlig forklart, kan forklare litt nærmere hvis du ikke skjønte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...