Bendorama Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei, jeg lurer på om noen vet eller vet om en tutorial på hvordan jeg kan feks, filme meg selv på en stol og ha en tom stol på siden, også etter på filme meg selv på den andre stolen for å så legge det samme i redigerings program slik det ser ut som begge er der når jeg filmer tusen takk for svar Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei, jeg lurer på om noen vet eller vet om en tutorial på hvordan jeg kan feks, filme meg selv på en stol og ha en tom stol på siden, også etter på filme meg selv på den andre stolen for å så legge det samme i redigerings program slik det ser ut som begge er der når jeg filmer tusen takk for svar 8109026[/snapback] Det avhenger litt av hvilket redigeringsprogram du bruker det. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Hei, jeg lurer på om noen vet eller vet om en tutorial på hvordan jeg kan feks, filme meg selv på en stol og ha en tom stol på siden, også etter på filme meg selv på den andre stolen for å så legge det samme i redigerings program slik det ser ut som begge er der når jeg filmer tusen takk for svar 8109026[/snapback] Det avhenger litt av hvilket redigeringsprogram du bruker det. 8113118[/snapback] Adobe Premier og Vegas Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det enkleste er nok å bare ha en stol i bildet om gangen, filme det, for så å flytte stolen dit den andre skulle stått å filme der og uten å flytte på kameraet. Når du redigerer legger du de to klippene over hverandre i tidslinjen, og i Premiere legger du på en Four-Point-Garbadge-Map (du finner den under Keying-effektene) på det øverste klippet. Deretter trekker du inn en av sidekantene slik at begge kommer inn i bildet samtidig. Litt dårlig forklart, kan forklare litt nærmere hvis du ikke skjønte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå