Dotten Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ja, topic sier vel det meste. Jeg er glad i Biff når jeg er ute og spiser og tar gjerne imot tips når det kommer til restauranter som er gode på Biff. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kommer selvsagt an på hva du legger i god biff, men selv er jeg veldig fornøyd med Bryggeloftet og Big Horn. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Steakers er vel et klart valg her, ligger rett ved siden av Big Horn Steak house, som forøvrig også har meget god mat. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Steakers er vel et klart valg her, ligger rett ved siden av Big Horn Steak house, som forøvrig også har meget god mat. 8109413[/snapback] "Steakers" er de rett over "Dampen" nede på Zach'en, sant? Svært glad i biffene deres, men syns også de gjør tilbehøret svært bra. Har alltid ment at det skal være bakepotet til biff, helt til jeg smakte pommes fritesen til "Steakers". Endret 8. mars 2007 av JacEr Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Stemmer. Enig med deg der. Kanskje jeg får ta meg en tur hehe. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Syns Egon har god biff, jeg. De ligger vel på Lagunen (av alle ting) og under Kjøttbasaren. Selv ble jeg litt skuffet over størrelsen på porsjonene da, men de har nå fått god kritikk av andre nettopp pga store porsjoner. Endret 10. mars 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Egon sin er grei nok. Det har også fått en ny restaurant like ved McDonalds i sentrum. Men jeg har spist det meste hos Egon og Fridays, så jeg tenkte å bevege meg litt videre. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Gi oss en rapport etter du har vært på steakers da. Hvis du ikke er i humør til biff går jeg vel ut i fra at du vurderer Escalon oppe med fløyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå