Gå til innhold

PSP - Skulle hatt litt info om firmware

Anbefalte innlegg

Hei! Har nå fått tak i en PSP med firmware 2.81 og i den sammenheng har jeg hørt at jeg kan spille mine gode gamle SNES og PSX spill på den! Det hadde jo vært stas, men problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan det gjøres og noe om at versjon 2.81 ikke kan nedgraderes?

Hva må jeg gjøre for å få spilt SNES og eventuelt PSX spill?

PS, til moderatorene: Vil ikke oppfordre til piracy med denne tråden, så dersom jeg bryter med reglene, så send meg en advarsel og steng tråden! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett den. Ser nå at jeg er nødt til å ha GTA LCS for å få det til å funke. Ettersom PSPen har FW Ver. 2.81. Kjipt. Men hvorfor egentlig? Er det slik at GTA LCS har en firmware gamlere slik at det kan nedgraderes? Er det ikke nok med å bare legge samme firmware på en brikke for å så bruke denne? Eller er det noe slags trick med dette? Er mitt eneste valg å enten vente på en nedgradering, eller å sende den inn til noen som har GTA for å så la dem fikse det?

Lenke til kommentar

Jaha? Men så må jeg jo ha riktige versjon også da vel? Høres helt snålt ut dette her egentlig! :) Men hvordan får jeg tak i akkurat denne versjonen da? Må finne det brukt et sted da? Og hvor mye koster spillet da? Er det ikke sånn 500 spenn for spill da? Er vel garantert ikke hundringsen for dem?

Edit: Så det var en kis på http://www.pspnett.com som tar litt over 100,- i leie for at man kan låte GTA lcs for å fikse det! :D Kanskje jeg kan sende den til han da. Eller om det tilfeldigvis er noen i Trondheim som kan ordne med dette? Det beste for min del, ettersom jeg ikke vil ha en brick, er vel å få noen andre til å fikse det. Så kan jeg saksøke dem dersom det går gærent! :ph34r:

Endret av Randy Sledgehammer
Lenke til kommentar

Vel jeg kan gi deg et tips. Jeg vet ikke hvordan det er med 2.81. Men viss det er en downgrade til 1.5 så går det veldig greit å få custome firmware uten GTA. Selv har jeg GTA og fikk ikke bruk for det siden jeg installerte det på 1.5.

Men du kan sjekke mulighetene for det. Ellers er det vel mulig viss du har en ren firmware 2.00 eboot. Som det står i informasjonstråden.

Lenke til kommentar

Tror ikke det finnes noen downgrade fra 2.81 til 1.5 enda. Om det var det du mente. :hmm: Har ihvertfall ikke funnet noe om det enda. Et par-tre kjappe søk på google gir bare dårlige svar fra forskjellige forum rundt omkring i verden der folk sier at det er umulig å få det ordnet osv. Nei, men uansett, tror jeg har forstått det meste nå. Så jeg får bare forhøre meg rundt omkring. :)

Endret av Randy Sledgehammer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...