sull Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei, jeg fikk mye nye samsung 42" tv i dag og den skulle jeg koble opp mot min Compaq nx7010 bærbare PC. Jeg kjører windows vista ultimate. Skjermkortet er et Radeon Mobility 9000, i hvertfall ifølge device manager. Problemet oppstår når jeg kobler tven til pcen. Bildet på den bærbare blir svart mens bildet på tven kommer opp. Jeg vil at den skal komme opp på begge skjermer... Noen som har forslag til hvordan jeg kan løse dette problemet ? Takker for all hjelp, mvh Sull Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Se i manualen. Du skal trykke Fn samtidig som en F-tast, men hvilken er jeg ikke sikker på. Det må du se i manualen etter Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 På Dell maskiner pleier (?) det å være Fn + F8. Se etter om det står CRT/LCD i blå skrift (eller lignende) på en av F-tastene. mvh Øystein (som fikk med seg at trådstarter ikke hadde en dell...) Lenke til kommentar
sull Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Tingen er den at jeg ikke har manualen, hehe, men hvis noen her har en Compaq nx7010 med manual hadde det vært fint om dere kunne gi meg en guide Lenke til kommentar
Gega Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Tingen er den at jeg ikke har manualen, hehe, men hvis noen her har en Compaq nx7010 med manual hadde det vært fint om dere kunne gi meg en guide 8120123[/snapback] Her har du litt av hvert til din nx7010...last ned å se selv http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...2&lang=en&cc=us Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå