123456789101112 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hva får dere opp når dere går inn på denne siden? www.managerleague.com ? Den funker visst for noen men ikke for andre...hadde vært digg og finne ut hva som gjør at noen ikke kommer inn... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 This is our new frontpage here at ManagerLeague. This page requires a modern browser and utilizes technologies such as CSS, Javascript and AJAX.If you have problems using this page, we recommend you upgrade your browser, as you might experience ingame problems as well. We recommend FireFox. To our knowledge, all recent browsers support these technologies fine, but old versions of Opera and Netscape (as well as certain combinations of Internet Explorer and some Internet Security Packages) may suffer from problems. You can get around this by using our OLD frontpage, but these advanced features may be required in the game itself. Do not hesitate to contact support if you need assistance. Så...der har du svaret. Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg lastet akkurat ned firefox, og broren min har en helt ny mac med opera, men kommer ikke inn med noen av dem...hvordan kan jeg bruke den "gamle" versjonen av forsiden? Edit: Kommer ikke inn på den "gamle" versjonen heller jeg... Endret 8. mars 2007 av Sondre05 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Send en mail å hør med de: [email protected] Prøv å oppdatere det som er av flash/java og slikt stuff også. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Server not found Firefox can't find the server at www.managerleague.com. * Check the address for typing errors such as ww.example.com instead of www.example.com * If you are unable to load any pages, check your computer's network connection. * If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web. jaja Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Fant ut av det, gikk inn på denne siden, og fulgte det som stod der, da løste det seg.. Noen andre her som spiller managerleagu e? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå