Gjest member-101642 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Knut_ Går ikke det utover økonomien din? Selvsagt kan en stor og kraftig baguett være fristende, men det blir dyrt i det lange løp. Jeg har kuttet ned på kantinematen for å spare penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg eter tre/fire brødskiver hver dag med nugatti på! Funker fett som faen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Du blir hvertfall feit som faen om resten av kostholdet ditt står i stil til det der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Merkelige er at jeg er skinny som få Kan egentlig ete hva jeg vil uten å legge på meg. Selv om jeg aldri trener Lenke til kommentar
vesla Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva med noe så enkelt som en skive grovbrød med servelat og en skive salat på? det funker fint for meg, annen hver dag:P de andre dagene ellers varierer med hjemmelaget salat eller i enkelte tilfeller en grov baguett med spekeskinke og egg:P Drikker omtrent alltid kaldt vann fra vannmaskinen på skolen (= heldig med friskt vann! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg spiser 3 skiver på skolen hver dag, varierer en smule hvordan brød det er, men går hovedsakelig i grovbrød. en med ost og skinke oppå en seng av salatblader (fantastisk appetittvekkende - anbefales) en med leverpostei en med brunost nistepakka mi er "gratis" ettersom pappa smører den! drikker en halvliter vann eller melk til Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Wienerbrød og ostebriks, avanserer ofte med en pære. Tro det eller ei, men jeg har faktisk ikke blitt smellfeit, overhodet... Skal slutte nå... ...prøve... ...kanskje prøve Endret 11. mars 2007 av Tronderbart Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Er det slankemat eller fornøyelsesmat det er snakk om? Har spist ostesmørbrød (Norvegia ost, Idun Ketchup - uten sukker, fårepølse og grillkrydder) siden jeg startet på Videregående, og det er tilnærmet umulig å gå lei Endret 11. mars 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Her er min matpakke-inspirasjon: http://www.vgb.no/14354/ Jeg har en slik matboks til både meg selv og datteren min. Mannen min har fancy kantine. Saken er å virkelig glede seg til å spise den. Håper du finner noen tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå