JOB Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Har bestilt dette hovedkortet, samt standard harddisk, minne, og har en Duron 1.3MHz og standard cd-rom jeg skal koble til. Jeg har også et "gammelt" kabinett med strømforsyning som kjørte AMD 333MHz. Kan jeg bruke denne strømforsyningen på min "nye" maskin? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Kjører selv en T-Bird 1.4 GHz 2 7200rpm disker + brenner og DVD rom i mitt gamle kabinett uten problemer. Der er det en 240 watt strømforsysning. Shuttle har vel 150 watt strømforsyning og kjører både AMD XP og P4. Viss du har en god strømforsysning i ditt gamle kabinett så går det sikkert greit. Hvor kraftig er den? Lenke til kommentar
JOB Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Husker ikke, og har den ikke her så jeg får ikke sjekket det nå. Det var en sånn "standard"-PC jeg ble lurt til å kjøpe på Spaceworld for endel år siden ("få PC-en nå og betal når studielånet kommer"-tilbud), med ekstra Voodoo(1)-kort! Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Det er ikke godt å si hva slags strømforsyning du har da. Min PC som jeg kjøpte for 3 år siden hadde orginalt en 250 watt PSU, od det hadde også min første pc(486 SX 25MHz) som jeg kjøpte i 93. Har også sett 3 år gamle pc'er med 110 watt PSU. Dette får du nesten sjekke. Tror nok du bør ha minimum 200 watt PSU. Vil nok anbefale min. 250 watt. Kan jo kjøpe et nytt QTec kabinett til 350,- med 300 watt PSU.(Billig skrangle kabinett, men det gjør nytten sin det også) Lenke til kommentar
JOB Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg bestilte nettopp akkurat det kabinettet:) Vet jo aldri hvor lenge den gamle hadde holdt, og siden dette skal være julepresang, så ser jo det nye kabinettet litt finere ut også (kanskje ikke så mye da men...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå