Gå til innhold

Nytt bilde: City Life

Anbefalte innlegg

Hei.

Var i Oslo en tur her om dagen, og fotograferte da såklart litt. Jeg har sansen for å "fryse" dagliglivet i fotografi. Jeg synes dagliglivet er interessant og undervurdert.

Selv synes jeg dette er et godt komponert bilde. Det er ikke beskjært på noen måte, men jeg har endret så smått kontraster og gjort det om til en litt hardere versjon av svart-hvitt (økning i blåtonene for å fremheve detaljer).

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et ok gatefoto. Himmelen blir noe utbrent og forstyrrer litt. Hadde gjort seg med litt kontur i himmelen.

Fin vinkel og perspektiv.

8108977[/snapback]

Jeg tror det kan være vanskelig å få noe mer himmel ut av dette. Det var omtrent den gråeste dagen jeg har opplevd. Helt monotone skyer.

Jokerposen var kjip ja. men jeg vil ikke beskjære, da det fjerne fordreiningene som ligger i bruken av vidvinkel.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Et ok gatefoto. Himmelen blir noe utbrent og forstyrrer litt. Hadde gjort seg med litt kontur i himmelen.

Fin vinkel og perspektiv.

8108977[/snapback]

Jeg tror det kan være vanskelig å få noe mer himmel ut av dette. Det var omtrent den gråeste dagen jeg har opplevd. Helt monotone skyer.

8109631[/snapback]

Men konge fotolys! :)

Lenke til kommentar
Stilig.. kanskje du skulle ha valgt å tatt med mindre himmel ;). Hvilke oppsett har du kjørt her, linse, fverdier. Ser ut som du har kjørt med en lav f verdi. Syns du har fått frem en ganske stilig effekt i bildet, noe uklart som er med å live opp :)

8112589[/snapback]

Takk for kommentar! :)

EXIF:

Make: PENTAX Corporation

Model: PENTAX K10D

Shutter Speed: 1/500 second

F Number: F/3.5

Focal Length: 18 mm

ISO Speed: 200

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...