Bluum Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei, dama til en venn av meg har fått et virus på PCen og nå er alle musikkfilene hennes blitt til RAR-filer i følge vennen min. Filene kan ikke extractes, og blir gjennkjent som korrypte hvis de blir spillt. Han mente det var noe "Downloader" elelr noe, men han har ikke så allverdens peiling. Har ikke sett dette selv, men ble bedt om å hjelpe, så da søker jeg hjelp her Er det noen som vet hvilket virus det er, for jeg klarer ikke finne det ut. Har foreslått reformatering, men det likte ikke ho så veldig godt, siden ho har en del filer som ho gjerne vil beholde og helst gjøre normale igjen. Hvis dere synes det er lite info, så må jeg bare beklage, men det er alt jeg har fått vite over MSN. Håper dere kan hjelpe. På forhånd takk om svar! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hent Hijackthis, start programmet, velg 'Do a system scan and save a log file'. Kopier loggen og legg den inn her Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Har som sagt ikke mulighet til å gjøre noe på PCen, den er ikke engang i samme fylke som meg. Jeg har funnet litt forskjellige mulige løsninger via google, men jeg har bare gitt beskjed om at hvis de ikke funker må hun belage seg på formatering. Forventet egentlig ikke noe serlig hjelp her, men det kom faktisk svar. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Du får sende vedkommende en link til denne posten. Vi har er arsenal av ideer og konkrete tips for slike problemer i dette forumet. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Maskinen er nå formatert, hun gadd ikke vente lengre. Men takk for at du ville prøve å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå