madone Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har kjøpt Nokia N80 men sliter med cden som fulgte med mobilen. Har derfor lastet ned PCSuite fra nettet. Allikevel får jeg ikke noe kontakt med pcsuite. har innstallert alle drivere, og i tillegg kjøpt bluetooth dongle som kommuniserer fint mellom pcen og mobilen. får ikke til kabelen eller bluetooth når jeg skal synke med pcsuite. Når jeg skal legge til kabelen for første gang, henger bare programmet og timeglasset bare står stille. Så lurte på om noen hadde noen tips ang synk med PCSuite og få alt til å fungere? Får opp dette på skjermen så lurte på om dette kan ha noe med problemene og gjøre? (se vedlegg) Mvh Madone! Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Prøv først å avinstallere hele pakken. Re installer deretter PC-Suite, og ikke koble til mobilen før prg spør etter dette. Når du til vanlig kobler opp via kabel, så bruk wizarden og vent med å fysisk koble til kabelen før du får beskjed om dette. Har av og til hengt hos meg hvis jeg kobler opp for tidlig. Bruker ikke BT så der har jeg ingen råd. Det kan også være lurt å sjekke den store N80 tråden, mange har hatt litt problemer med dette før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå