DE1 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Heisann! Jeg har to prosjekt på gang. En film jeg lager som skal trykkes i 60 eksemplarer og en cd av et lokalt barnekor som skal produseres i 500 opplag ca. Er det et firma/privatpersoner der ute på det brede internett som gjør dette? Tenker da bare på brenning og evt. trykk på plate. Hvis noen veit om noe, eller veit hvordan jeg kan finne dette, så hadde det vært kjempe hyggelig om dere skrev her. Blir litt mye å brenne over 500 plater selv liksom. Haster litt. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei, jeg har ikke prøvd disse selv, og vet ikke noe om prisnivå eller noe. Men Allkopi.no kan brenne cd'er i større opplag hvertfall. Du kan jo ta kontakt med de og høre på pris/tjeneste. Sjekk internettsiden www.allkopi.no Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har benyttet meg av PrintXpress og har ikke noen dårlige erfaringer av dem. Jeg har riktignok bare benyttet meg av trykking på platene, men de har en kopieringsmaskin også vet jeg. Skal du trykke platene også? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Tusen takk for raske svar, begge to! Jeg skulle gjerne trykket CD-platene ja. Men de 60 DVD-platene trykker jeg hjemme. Både DVD- og CD-platene skal brennes et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå