Gå til innhold

Er dette den nye A64 X2-65W/65nm serien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
huff. angrer meg nesten litt på at jeg kjøpte 4200+ til 1700 rett før jul :(

8112577[/snapback]

går ikke ann og angre seg på pc kjøp.. vill altid komme noe "bedre/billigere" til "samme pris/eller som yter like godt"

Endret av kjellthore
Lenke til kommentar
huff. angrer meg nesten litt på at jeg kjøpte 4200+ til 1700 rett før jul :(

8112577[/snapback]

går ikke ann og angre seg på pc kjøp.. vill altid komme noe "bedre/billigere" til "samme pris/eller som yter like godt"

8112622[/snapback]

Kjøpte min X2 et par mnd. før prisfallet i fjor, fikk ikke bygd PCen før en stund etter at CPUen kostet det halve ny :p

Men gjett om jeg ikke angrer nå! Du finner ingen bedre X2 3800+ enn den jeg har, tror jeg.

Lenke til kommentar

men da har du hvertfall en cpu med den beste kjernen som er laget til AMD x2 prosessorer ;) hehe

skulle ønske jeg hadde en av de :dribble:

Min klokker litt dårlig syns jeg :( 2,8GHz stabilt i Orthos stresstest, 2,85 feiler i windows

EDIT: har 4200+ da

Endret av Hagr
Lenke til kommentar
Den nederste er på vei hjem til meg nå :D håper jeg blir fornøyd med den

8109648[/snapback]

Får vi se noen overclockings resultat? :innocent::whistle:

8110763[/snapback]

hehe, ja er ikke akkurat den som klokker men har gjort noen forsøk, skal vi se klarte fint å kjøre den på 2.5 ghz med ram på 720 mhz osv helt stabilt men skrudde dette av igjen pga temperaturene viser veldig feil. Tempen går fra 1 - 10 også når cpuen blir nogenlunde varm ( 36 og oppover ) så viser den riktig, men med ASUS PC Probe 2 viser den riktig. Ligger idle her nå på 28 osv med 20 grader i rommet. load temp i går med 2.5 ghz ( var faktisk litt mer ) fikk jeg ikke testet, men tror nok den lå på rundt 40 mens jeg spilte.

Stian

Endret av Stian_Pa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...