Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forslag til kjøp av moped?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo det er vel det . men for oss i norge er det vel bare 2007 modeller å få kjøpt . men de ser da helt identiske ut uansett.

edit : for å svare på topicen , så synset jeg , at GPR og nye RS er de råeste 50cc racing syklene på markedet i dag , med og muligens den beste motoren i klassen ;)

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Halla! Forslag til hva jeg kan kjøpe når det gjelder moped (liggesykkel)?  :innocent:  Helst ikke Aprilia RS 50, hadde det i fjor (helt til den blei ødlagt under brann).. så vil helst prøve noe nytt!  :p

8108077[/snapback]

ja MotorHispania RX kanskje?? den er veldig bra

Lenke til kommentar

jeg er, 185 ca , og den er så absolutt ikke like stor som en RS . den og har jeg prøvd.

og en venide av meg som ikke hadde nubbsjangs å nå nedi med GPR eller RS , hadde 0 problemer med en RX . Men jeg sier ikke at dette er en dårlig sykkel for det , bare at den i seg selv er ganske liten og passer best til litt lavere perosner .

Lenke til kommentar
jeg er, 185 ca , og den er så absolutt ikke like stor som en RS . den og har jeg prøvd.

og en venide av meg som ikke hadde nubbsjangs å nå nedi med GPR eller RS , hadde 0 problemer med en RX . Men jeg sier ikke at dette er en dårlig sykkel for det , bare at den i seg selv er ganske liten og passer best til litt lavere perosner .

8139382[/snapback]

ja ok, sorry var litt frekk der:P men jeg merka ikke noe forskjel jeg :hrm: ikke en kamerat av meg heller merka ikke forskjel :hrm: men men, jeg synes RXene er veldi tøffe og brae jeg da...

Lenke til kommentar
hehe, hørt at det er mye dritt med RX... :ermm:  Rieju RS2 Matrix.. hørt at den er litt liten? men, er den bra da?  :p

8147431[/snapback]

Rieju RS2 Matrix har AM6 motor så motoren er bra. Den ser også veldig bra ut. :) Vet ikke hvor stor den er men den kan umulig være mindre enn RX. :p

Lenke til kommentar
hehe, hørt at det er mye dritt med RX... :ermm:  Rieju RS2 Matrix.. hørt at den er litt liten? men, er den bra da?  :p

8147431[/snapback]

Jeg vil bare få oppklart en ting om RX . RX er gode sykler , eneste jeg kan si noe imot er at de er alt for små for folk på min størelse og at speedon er kjent for å være ganske upresis . Men i sykkelen sitter en Yamaha AM6 motor som sitter i 90% av dagens 2-takts gir mopeder . de andre 10% er vel derbi motorer :p . RX er ikke noe dårligere en andre sykler med AM6 vil jeg tro da.

Rieju er vel kjent sammen med derbi for aa ha ganske fucket ledningsnett , men det er oppskrytt til de grader . Jeg har vertfall ikke hat noen problemer med derbien enda

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

JA Evil-Duck RX er gode sykler, å di e ikke mindre en andre, du sitter bare lavere på de en på andre sykler.

SÅ til slutt så vil jeg få oppklart i en ting, Folk driver å sier att feks "rieju rs 2 to har mye bedre motor en RX" blablabla

DE HAR JO ALLE AM6 MOTOR!!

å jeg har heller ikke hat noen problemer med RX'en

Endret av rxlover
Lenke til kommentar
nye RS er vel ikke å få tak i brukt , men koster rundt 30K ny , og ellers så koster vel GPR alt fra 20-30 K brukt :p

8172100[/snapback]

Hva med 04 modellen eller lignende ?

EDIT: Eller faen heller, hva med en 00 model ?

Endret av Evangaleon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...