Gå til innhold

Sansa e250 firmware problemer..hjelp

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nettopp fått meg en sandisk sansa e250. Jeg vil oppgradere firmwaren og har derfor lastet ned sansa updater..det starter av seg selv når jeg plugger spilleren til dataen og jeg får ipp en beskjed om at det er en ny oppdatering tilgjengelig..jeg trykker såklart på "more info" og deretter cuntinue updating.

De står da at den laster ner firmware..men den stopper alltid en eller annen gang før den når 100%. Men internettet fungerer. Er det en annen måte og instalere ny firmware på?

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

kondolerer med kjøpet :/ du går en frustrerende tid i møte. Får updatefiler på anythingbutipod.com forumet

Lenke til kommentar

Fikk til å update:) updatet til noe med 15E på slutten..:)

Jeg instalerte og et theme.. "zippersoulutions" utrolig fornøyd med spilleren faktisk.. for å koste 800kr er det ikke gale:)

Så forresten Captain Ødegård på themes lista på anythingbutipod.com :)

Stilig ;)

Lenke til kommentar
kondolerer med kjøpet :/ du går en frustrerende tid i møte.

8109824[/snapback]

Ikke nødvendigvis.

Vi har 3 stk. Sansa e250 i familien, og ingen av dem har problemer.

Jeg vet at mange har hatt problemer med de tidlige utgavene og de tidlige firmware'ene (jeg hadde også litt problemer med min originale FW), men jeg synes det ser ut som at det meste har forsvunnet med de nyeste FW'ene. Måten SanDisk har lagt opp update-systemet på tyder jo på at det er meningen at man skal oppdatere FW på spilleren sin. Dermed tar de høyde for barnesykdommer og liknende.

Filbehandlingen på Sansa er jo også overlegen f.eks iPod, Sony, Creative og de fleste andre. Det er ikke mange som tilbyr fri flyt av musikkfiler på de store spillerene sine. Det forutsetter at man har en godt tagget musikksamling, men det har jo selvfølgelig alle vi som ripper CD'ene våre selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...