Andyman Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hei. Kjøpte meg et Ausus V8440 Geforce Ti 4400 for et par måneder siden. Helt siden jeg fikk det har jeg hatt problemer med horisontale linjer på monitoren, samt tv når jeg bruker tv-utgangen på kortet. Disse beveger seg oppover skjermen når det er mye bevegeler i skjermbildet, dvs at det er ikke noe problem hvis skjermbildet er statisk. Et eksempel er når jeg spiller av film i et stort vindu, f.eks over hele skjermen. Problemet kommer sterkere fram når jeg spiller 3d-spill, f.eks medal of honor(MOH)og Soldier of fortune 2. Hvis jeg beveger meg rundt kommer linjene fram. Men ikke hvis jeg står helt i ro. Også ved innledninger av spill, f.eks videoen av den roterende electronic arts logoen i begynnelsen av MOH. Ellers har jeg de nyeste nVidia drivere,har prøvd kortprodusenten sine ogå, og har nettopp reinnstallet Win XP. Har lett på nettet fra tid til annen etter løsning på problemet, men til ingen nytte. Forslag mottas med MANGE takk. Lenke til kommentar
Andyman Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Glemte å si at jeg ikke har problemer med dette i spill som age of myhology og neverwinter nights. Dessuten er problemet mest framtredende under "fill rate" - Testen i 3DMark 2001. Håper dette kan være til hjelp. Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå