:---{D Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg tenkte at jeg skulle spille litt BF2 i dag, men fant ut at det ikke lå på maskina. Til min frustrasjonen fant jeg ikke coveret med nøkkelen i, men bare CD'en. Hvordan kan jeg spille nå? Lenke til kommentar
Mow Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Om du tidligere har registrert spillet hos EA, finner du cd-nøkkelen på siden dems når du logger inn. Har du ikke det må du kjøpe på nytt desverre Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 en gang sendte jeg en DESPERAT mail til dem og sa masse om at jeg hadde flytta og mista nøkkelen og masse tull, og så sendte dem jaggu meg koden dagen etterpå men det var battlefield 1942, og jeg tror ikke man kan spille online når man får KEY av dem sånn.... kjiiiipt Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg tenkte at jeg skulle spille litt BF2 i dag, men fant ut at det ikke lå på maskina. Til min frustrasjonen fant jeg ikke coveret med nøkkelen i, men bare CD'en. Hvordan kan jeg spille nå? 8108062[/snapback] Scan coveret, og CD-en. Send bildene til EA. Så får du sikkert ny. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Nå har jeg funnet coveret (med koden). Dessverre husker jeg ikke account-infoen. Prøvd alt mulig nå. Skjønner ikke hva det kan være. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Fant passordet nå. Herlig. *Spille* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå