Bache83 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Noen som kan forklare meg hvordan dette gjøres ved bruk av vanlig nettverkskabel? Eller trådløst for den saks skyld....både Mac'en og PC'en er koblet til samme trådløse ruter. Har hørt at det skal gå. Har prøvd en stund nå, men får det ikke til... Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Skjønte ikke helt denne tråden.... Forklar litt bedre hva du skal/mener så får du nok mange svar. Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 OK, for å si det enkelt: Jeg vil gjerne overføre filer mellom Mac'en og PC'en.....hvordan gjøres dette?? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Såvidt jeg har skjønt, så er det letteste å bruke ftp. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Burde gå fint det, isteden for å skrive hvordan så linker jeg bare til en steg-for-steg guide http://macs.about.com/cs/tipstutorials/a/xp_osx_sharing.htm Kom gjerne igjen her og si hvordan det gikk. Frankie Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Det var faktisk enklere enn jeg trodde. Fikk svar på et mac-forum. På Mac'en: Systemvalg-->Deling-->Kryss av for Windows-deling På PC'en: Åpne Windows Utforsker-->Koble til nettverksdisk-->Der skriver du inn adressen som står nederst i Deling-kontrollpanelet på Mac'en. BINGO...Jeg har nå tilgang til alt på Mac'en fra PC'en Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kjempe bra du fikk det til. Er selv veldig "sugen" på en mac, men har ikke råd akurat nå...noen som kan sponse meg kanskje? Frankie Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hehe....kan nok ikke sponse deg. Men kan si at jeg er meget fornøyd med Mac. Skulle ha en PC til å bruke i stuen, hovedsaklig til visning av video, bilder og musikk på tv'en....derfor valgte jeg Mac mini! Den er helt genial! Pen å se på også! Og ikke minst forholdsvis billig:) Endret 8. mars 2007 av Bache83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå