NothinDoin™ Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Hei! Jeg er 13 år og sparer til nytt snowboard. Har jobbet som avisgutt i noen år , men er gått lei! Noen som vet om noen andre jobber i Kristiansand som annsetter folk på min alder? PS: Jobben må være etter skole tid. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Hei!Jeg er 13 år og sparer til nytt snowboard. Har jobbet som avisgutt i noen år , men er gått lei! Noen som vet om noen andre jobber i Kristiansand som annsetter folk på min alder? PS: Jobben må være etter skole tid. 8107889[/snapback] Heisann! Jeg vet ikke om du har funnet deg en jobb enda, men jeg kan gi deg et lite tips. Den siste uka så har det være skrevet en annonse i Fedrelandsvennen om at de søker skole elever/studenter til salg av påskebuketter, med god fortjeneste. Jeg kan ikke si sikkert om de søker enda, men det er verdt et forsøk Ps; Du finner denne annonsen i del 2, under "Jobb" Lykke til! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Det skal jeg sjekke! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå