Valcor Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har nettopp annskaffet en bil typ Toyota Corolla, 1984. Men det er bare en kjedlig radio/kasset spiller i den som jeg vil skifte ut. Har allerede skaffet en ny CD spiller og satt meg vel inn i ISO kontakene, men problemet er at ledningene som allerede er i bilen ikke matcher noen som helst logisk fargesystem. Har søkt som en gal mann for å finne noen løsning på det, (fargekode-system) mulig jeg har brukt feil søkeord, men tar meg friheten til å spørre her i stedet. Lenke til kommentar
DreamTM3 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Har nettopp annskaffet en bil typ Toyota Corolla, 1984. Men det er bare en kjedlig radio/kasset spiller i den som jeg vil skifte ut. Har allerede skaffet en ny CD spiller og satt meg vel inn i ISO kontakene, men problemet er at ledningene som allerede er i bilen ikke matcher noen som helst logisk fargesystem. Har søkt som en gal mann for å finne noen løsning på det, (fargekode-system) mulig jeg har brukt feil søkeord, men tar meg friheten til å spørre her i stedet. 8107874[/snapback] Spørs om du bør bruke volt/ohm meter i denne letingen. Blir litt lettere da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå