labrador Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har lastet ned en lyd/videofil fra en nettside til et danseband. Denne får jeg spilt og sett på pc-en. Nå vil jeg brenne denne filen til en CD slik at jeg kan spille den i bilen. Bilstereoen spiller naturligvis mp3-filer, men vil ikke spille det formatet jeg har lastet ned. Først må jeg spørre om det er lovlig (ellers blir jeg vel utestengt/hengt/drept av administrator.) Neste spørsmål går naturligvis på om det går av å konvertere en lyd/videofil til mp-3 og hva slags program som er nødvendig. Kommentarer om at danseband ikke er ordentlig musikk e. l er uønsket. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Audacity kan nok gjøre jobben for deg. Gratis og genialt! Lenke til kommentar
labrador Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har hentet porgrammet som du anbefalte. Har også hentet et tillegg (lame?). Forsøker å eksportere som mp3, men jeg får bare en liten mp3 -fil på 8 kb som er bare støy når jeg spiller den av. Kan du si hva jeg gjør feil ? Lenke til kommentar
Meits Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg får også støy når jeg forsøker å importere visse filer i Audacity. A. støtter sikkert ikke visse filtyper. Jeg har et annet program som jeg har brukt til å konvertere Apples Mpeg4 til mp3. Så vidt jeg vet kan det også konvertere videofiler til lydfiler. Du kan jo forsøke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå