bigcape Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Når jeg skriver inn adressen til webshopen Komplett ("www.komplett.no"), kommer jeg til PCutstyr!! Hva er det som skjer! Kan noen forklare dette? Så langt jeg kjenner til har ikke disse Webshopene noe med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Kommer til Komplett jeg. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Prøv å tøm cachen din. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Tja.. Ikke det at det er så sannsynlig, men hvis du har en favoritt som du har kalt komplett.no, og den favoritten linker til pcutstyr, kan det være du kommer dertil automatisk, ja... Men det er veldig lite sannsynlig at du har gjort noe så dumt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Jimmy Pop skrev:Tja.. Ikke det at det er så sannsynlig, men hvis du har en favoritt som du har kalt komplett.no, og den favoritten linker til pcutstyr, kan det være du kommer dertil automatisk, ja... Men det er veldig lite sannsynlig at du har gjort noe så dumt. LES posten skikkelig før du svarer da :smile: Quote: Når jeg skriver inn adressen til webshopen Komplett ("www.komplett.no"), kommer jeg til PCutstyr!! [ Denne Melding var redigert av: kim_a55 på 2002-12-10 13:32 ] Lenke til kommentar
bigcape Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Nei, jeg har ingen snarvei/favoritt til PCutstyr. Snarere tvert i mot! Problemet har vært "av og på" i ca. 2 mndr. Det er sikker mulig at PCutstyr har bedre utvalg og priser mv., men jeg nekter kategorisk å handle der når jeg blir "tvangssendt" til siden deres! Poster melding her for å sjekke at det ikke er min PC (WIN2000PRO/Explorer 6.0) det er noe galt med. Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Kanskje dns'en din som ikke er helt frisk? Høres usannsynlig ut... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 13:32, skrev kim_a55:LES posten skikkelig før du svarer da :smile: Quote: Når jeg skriver inn adressen til webshopen Komplett ("www.komplett.no"), kommer jeg til PCutstyr!! Kanskje du ikke visste det, og jeg klandrer deg ikke, men hvis du skriver inn navnet på en favoritt i adressebaren, så kommer du direkte til url'en. Dette er veldig lettvint, og jeg bruker masse slik. Skriver f.eks bare "bank", "mail", "vg", "hw" osv.. Slipper alt som har med www og.com/no å gjøre. Bare prøv... Men husk å lagre favorittene som noe lettvint og som du husker. Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Har samme problemet selv, skrev inn en URL og havnet på siden til PCutstyr. Pussig!!! Sitter på samme OS og IE versjon! Lenke til kommentar
pskard Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 DNS problem et sted hos dere. Se også i host filen deres om det har sneket seg inn noe rusk der. Komplett er ikke PCutstyr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå