stoltz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) http://bored.com/crazylaws/index.htm There is a possible 25 years in prison for cutting down a cactus. Endret 8. mars 2007 av HorSe Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Verden er full av anakronistiske suppelover som er oppstått på grunnlag av obskure dommer. Apropos, en fin historie: Broren til en kompis av meg var elev ved et engelsk universitet. Dette universitetet hadde en blytung og hauggammel regelbok, som ikke var blitt revidert på et par hundre år. Ved gjennomgang fant han ut noe fint; på eksamen skulle det stå et stykke kake og en pint øl på pulten til hver kandidat. Siden regelen fortsatt egentlig gjaldt, gjorde han rektor oppmerksom på den, og øl og kake ble det. Litt etter fikk han brev fra ledelsen. Brevet inneholdt en bot på £1 for ikke å ha båret sabel under eksamen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Genialt gjort av ledelsen! Morsomt og humoristisk! Endret 8. mars 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Wow, denne MÅ i mine inlegg. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 North Dakota • In North Dakota it is illegal to keep an elk in a sandbox in your backyard. • It is illegal to lie down and fall asleep with your shoes on. • It is legal to shoot an Indian on horseback, provided you are in a covered wagon. Jeg sliter! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 North Dakota • It is illegal to lie down and fall asleep with your shoes on. 8109906[/snapback] Ehm? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) North Dakota • It is legal to shoot an Indian on horseback, provided you are in a covered wagon. 8109906[/snapback] Jakt i Dakota, anyone? Endret 8. mars 2007 av J@cob Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Noen av disse er antagelig riktige, men de fleste er vel rimelig funnet opp og uriktige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå