DuN_cs Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 har et ekstra pci kort fordi jeg skal koble pcen til tven... men etter jeg har satt det inn og skrur på pcen instalerer det seg selv. så ber den meg om og restarte. når pcen har starta opp igjen, rett etter windows xp er ferdig med og loade inn får den driten bluescreen og starter på nytt.. når jeg da går inn i safemode å setter den tilbake til de gamle instilingene så starter maskinen opp og den samme gamle regla begynner igjen.. det er sinnsykt iriterende. .. som om noen har et godt svar på dette takker jeg ! har et xfx 6600gt pci express 128mb, det er det jeg bruker til vanelig.. NVIDIA GeForce FX 5200 Lenke til kommentar
larseman Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) fungerer pc'en som normalt med bare 6600gt kortet? hva slags strømforsyning har du? kan være relatert til det Endret 8. mars 2007 av larseman Lenke til kommentar
DuN_cs Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 fungerer pc'en som normalt med bare 6600gt kortet? hva slags strømforsyning har du? kan være relatert til det ja pcen fungere helt normalt med bare 6600gt kortet. jeg har coolermaster 450w.. jeg har hatt samme problem før. men da har jeg bare tatt det ut og satt det inn seinere. er jeg heldig, kan det av og til fungere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå