Yteliss Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 finner man media player til n73 gratis? Leita litt i forumene hær men fant ikke.. Noen som vet?? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Øøøø? N73 har i likhet med alle andre mobiltelefoner en innebygget musikkavspiller. Så jeg regner med du spør etter tredjepartsprogrammvare. Hvilket program er det snakk om? Et som heter Media Player? Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei, Kan ikke gi det noe svar på spm'et ditt, men regner med at det er samme spiller i N73 som N80 har. Mitt syn på den er at den er lett å bruke (hvis man først prøver) og veldig grei. Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Hei,Kan ikke gi det noe svar på spm'et ditt, men regner med at det er samme spiller i N73 som N80 har. Mitt syn på den er at den er lett å bruke (hvis man først prøver) og veldig grei. 8111159[/snapback] Ooops:P glemte å skrive media player man kan se filmer på å sånt:P Lenke til kommentar
m99 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har lett etter en god Media Player jeg og, uten hell. Men for å konvertere video-filer til N73, sjekk http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=53910 Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Både DivX-Player og SmartMovie spiller av filer i avi-format. Lenke til kommentar
mighty123 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Både DivX-Player og SmartMovie spiller av filer i avi-format. 8123098[/snapback] hvordan virker de der ? får ikke lagt in på mobilen Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Før over sisx-filen via bluetooth, eller innstaller programmet med PCSuite og datakabel... Fungerer utmerket som avspiller for avi-filer. Var litt kjapp i avtrekkeren ser jeg... Ser du spør etter gratis programvare... DivX-Player skal være "freeware", men etter noen ukers bruk så begynte den å gnåle etter penger... Endret 13. mars 2007 av N73_user Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå