AlexGM Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Må si meg enig med Christian Bale, kan godt hende at han slo igjennom på slutten av 80-tallet som steffy sier, men jeg oppdaget han først dette ti-året. Selvom yndlingsfilmen med han er American psycho Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Mine favoritter er Clive Owen og Steve Carrell. Ble ikke Ben Stiller kjent på 80-tallet med Reality Bites, mens Christian Bale slo gjennom med hovedrollen i Empire of the Sun i 1987? 8111467[/snapback] For Bale sin del så stemmer ihvertfall det med Empire of the Sun, har ingen anelse om hvordan Ben Stiller slo igjennom. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Syntes absolutt Leonardo DiCaprio burde tas med her. Selvom jeg selv ikke er stor fan av han har han levert endel gode filmer i det 21. århundre. Jeg ramser opp noen som jeg kommer på: - The Aviator - Catch Me If You Can - The Departed - Blood Diamond Han ble vell mest kjent for filmen "Titanic" i 1998 (?), men han har absolutt utmerket seg på 2000-tallet. edit. Så ikke at han var tatt Endret 9. mars 2007 av MrJones89 Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Clive Owen's karriere har virkelig gått oppover... Han var storslagen i Children of Men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Mitt bidrag er Ryan Gosling. Debuterte på kinolerretet i 2000 med Remember the Titans. Oscar-nominert i år for Half Nelson. Dessuten dater han Rachel McAdams. Alt i alt ikke dårlig for en 26-åring. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Mitt nye bidrag er Seann Willam Scott, ble kjent i 1999 med film "American Pie" men det er slutten av 90-tallet, snarere 2000tallet. Han har vært med i mange morsomme filmer senere i det 21.århundre. -Dude, where are my car -Road trip -Istid -Istid 2 -The Rundown osv Endret 9. mars 2007 av Fox Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Owen Wilson Mannen har virkelig blitt en av de virkelig store, spesielt innen komedie. Slo for alvor gjennom i 2000. Jessica Alba En av de største nye kvinnelige stjernene for dette tiåret. Litt kjent for tv-serieopptredener på 90-tallet men fikk sitt store gjennombrudd i Sin City og Fantastic Four. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå