Bønne Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Håret mitt er typ ned til slutten av nakken ca. Luggen går ca ned til munnen. Jeg får ofte komplikasjoner med å tilføre den vanlige renatien i håret mitt, ettersom det er så langt. Så jeg bruker vanligvis og fukte håret, deretter tilfører jeg voksen, og former slik jeg vil ha det. :-) Men ettersom håret mitt er "langt" blir det ofte dårlig hold i den, og etter ca 5 timer, så er det sjeldent mye hold igjen. Blir da ofte småslapt og stygt. 8159639[/snapback] Prøv å ta i tørt hår, da blir det ofte bedre hold Lenke til kommentar
fitman Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 renati (og i.d. er egentlig samme produkt) funker greit men ikke mer enn greit. Har du litt lengre og kraftigere hår klapper den sammen, det samme gjør KMS HairPlay. Jeg anbfaler Fudge. De har flere ulike vokser/paste/clay produkter til ulike typer hår. Produktene styrker håret og beskytter mot bla sol, og er mer eller mindre vannløselige. Fudge Matte Hed er tørr og matt og ikke så grisete som mange andre og holder helt fra morgen til kveld, garantert! Fudge Shaper var faktisk den aller første styling "paste'en" som tok gutta på alvor. Alt annet er i realiteten "kopier" eller nyere varianter av samme idé. Er bittelitt seigere enn Matte Hed, men gir enda bedre hold på litt tykkere hår og litt mindre matt. Bruker du RIKTIGE produkter skal du ikke behøve MYE produkt. Det skal tross alt helst være godt over 99% hår og bittelitt styling, ikke motsatt..... en god NORSK nettbutikk du kan stole på er balsam.no. Ikke noe lureri og ca 10 - 15% under ordinær butikkpris. AV og til har de også kjempe kampanjer. Lenke til kommentar
fitman Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Bruk for guds skyld ikke Dax!! Dax er et basert på petroleum (dvs bensin!) og dyrefett som tørrer ut håret. Å få det ut av håret krever Zalo eller en spesiell fremgangsmåte der du bruker masser av dyptrensende shampo i TØRT hår som du masserer i håret og lar virke ca 5 minutter FØR du fukter håret i dusjen, deretter vasker 1 - 2 ganger til. Dette dreper etterhvert håret. En manns nest største frykt etter å miste potensen, er å miste håret. Bruk av Dax hjelper IKKE, tro meg. Det samme kan egentlig sies om Define paste og de fleste andre supermarked produkter. Kjøp hårprodukter hos frisøren!! Ville du kjøpt fotballsko på Nille? Eller lydanlegg på Europris? Eller bil på Obs! ? Neppe. Det blir akurat samme greie - hårprodukter kjøper man hos frisøren, sportsutstyr i sportsbutikken, lyd o hi-fi butikken og biler hos en bilforhandler - der hvor folk kan det du vil vite. Lenke til kommentar
fitman Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Look Fantastic sender til Norge, og har fine priser. Edit: ...men da må du kjøpe noe annet enn Renati. Anbefaler Fudge Matte Hed. 8459861[/snapback] Look Fantastic fikk lenge ikke sendt varer til Norge. De hadde forsøkt seg med bevisst tollsvindel og tollerne stoppet alt som var. Nå selger de igjen, men på den korrekte måten. Det betyr at du normalt sett ikke sparer mange kronene fordi du som regel må ut med et standard tollbehandlingsgebyr etc. Og hvem gidder vel blottlegge kredittkortnummer på nett for å spare en tier eller to, og i tillegg måtte vente en drøy uke på varene, og deretter måtte ta turen til nærmeste postkontor for å hente pakken? Nei, gå til frisøren din og støtt det lokale næringsliv. Da får du iallefall det du betaler for og holder liv i din egen favorittfrisør! (det er nemlig ikke så fett å jobbe som frisør når alle skal kjøpe ting så jævla 'belli' ....) Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Og du lagde tre poster fordi? Det fins en rediger knapp på postene dine... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Klarte endelig å overtale mamma til å kjøre Renati Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Klarte endelig å overtale mamma til å kjøre Renati 8577120[/snapback] Way to go! Og når hun merker hvor lenge den varer, kommer hun garantert til å kjøpe mer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Klarte endelig å overtale mamma til å kjøre Renati 8577120[/snapback] Way to go! Og når hun merker hvor lenge den varer, kommer hun garantert til å kjøpe mer 8584853[/snapback] Hun har kjøpt den mange ganger før Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Mamma bestilte rundt 6 renati bokser fra danmark veldig billig Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Klarte endelig å overtale mamma til å kjøre Renati 8577120[/snapback] Way to go! Og når hun merker hvor lenge den varer, kommer hun garantert til å kjøpe mer 8584853[/snapback] Hun har kjøpt den mange ganger før 8585675[/snapback] Hehe, ok, da så @Overdox: Noen steder har jeg funnet en boks med Renati til 90, og enda billigere hvis du kjøper flere, det må du se etter Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Alle som har problemer med at renatien ikke holder. dusj på kvelden med dubbel dush(vet ikke om det virker med noe annet) så legger du deg, å neste morgen vil renatien holde dagen ut EDIT: vet det er lenge siden sist post Endret 19. september 2007 av R3tard Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 denn etråden stenges på grunn av bumping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg