Gjest Slettet+132 Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Håret mitt er typ ned til slutten av nakken ca. Luggen går ca ned til munnen. Jeg får ofte komplikasjoner med å tilføre den vanlige renatien i håret mitt, ettersom det er så langt. Så jeg bruker vanligvis og fukte håret, deretter tilfører jeg voksen, og former slik jeg vil ha det. :-) Men ettersom håret mitt er "langt" blir det ofte dårlig hold i den, og etter ca 5 timer, så er det sjeldent mye hold igjen. Blir da ofte småslapt og stygt. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Bruker soft hold Har relativt kort hår. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg liker den hvite best men den grå er også god Noen som har en Norsk nettbutikk hvor jeg kan kjøpe billig? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Hey, jeg hadde en sånn en, men den ble borte i en svømmehall. Jævla tjuvradder! Må få tak i en ny en, men denne gangen blir det soft hold. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Er det nokon som veit kor lenge ein uopna boks Renati held seg? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Da var en Renati Super Rock Hard bestilt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Den funka jævlig fett ei stund. Men av en eller annen grunn ser det ut som håret mitt er blitt resistent og gidder ikke holde seg opp lengre. Er bare en måned siden jeg klippa meg, så wtf. Og det er den sterkeste av de? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Den funka jævlig fett ei stund. Men av en eller annen grunn ser det ut som håret mitt er blitt resistent og gidder ikke holde seg opp lengre. Er bare en måned siden jeg klippa meg, så wtf. Og det er den sterkeste av de? 8295731[/snapback] Føler det samme skjedde på meg veldig fort. Skikkelig kjipt ettersom Renati er utrolig god. Eneste løsningen er vel bare gå over til noe annet Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Den funka jævlig fett ei stund. Men av en eller annen grunn ser det ut som håret mitt er blitt resistent og gidder ikke holde seg opp lengre. Er bare en måned siden jeg klippa meg, så wtf. Og det er den sterkeste av de? Prøv å bruke litt hårspray etterpå, så får du mye bedre hold. Selv så bruker jeg enten strong hold av renati eller fructis paste. Når jeg har litt lengde på håret så bruker jeg i tillegg en god hårspray. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 er ikke den med oransje lokk og hvit boks den sterkeste a? 8107503[/snapback] Riktig.. Det er Terence Renati Rock Hard som er sterkest. Desverre har den kun 50ml innhold, mens de andre Renati boksene har 100ml.. Rock Hard er for de med lite hold i håret.. Eller yppelig hvis man har tynt hår.. Den er litt tørr.. Men jeg fåretrekker den, selv om jeg ser at konkurenten ID Hair har en modell med samme innhold som de klasiske Renati boksene, til en billigere penge.. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg liker den hvite best men den grå er også god Noen som har en Norsk nettbutikk hvor jeg kan kjøpe billig? 8224521[/snapback] Hvet ikke om en Norsk nettbutikk, men det er en i Danmark som fører Terence Renati;) Billigvoks Lenke til kommentar
jammi Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Jeg liker den hvite best men den grå er også god Noen som har en Norsk nettbutikk hvor jeg kan kjøpe billig? 8224521[/snapback] Hvet ikke om en Norsk nettbutikk, men det er en i Danmark som fører Terence Renati;) Billigvoks 8446877[/snapback] Billigvoks.dk sender ikke til andre land enn danmark Har selv mailet dem og spurt ^^ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Jeg liker den hvite best men den grå er også god Noen som har en Norsk nettbutikk hvor jeg kan kjøpe billig? 8224521[/snapback] Hvet ikke om en Norsk nettbutikk, men det er en i Danmark som fører Terence Renati;) Billigvoks 8446877[/snapback] Billigvoks.dk sender ikke til andre land enn danmark Har selv mailet dem og spurt ^^ 8459635[/snapback] Umiddelbart sender vi ikke til Norge, men hvis du selv afholder de ekstra udgifter vi har til forsendelse kan vi godt se på det...;-) Hvilke produkter handler det om... Ser ikke helt umulig ut da Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Look Fantastic sender til Norge, og har fine priser. Edit: ...men da må du kjøpe noe annet enn Renati. Anbefaler Fudge Matte Hed. Endret 24. april 2007 av kjetil02 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 http://www.billigvoks.dk/produkt_img/79.png Dette er den sterkeste renatien, den er ikke så stor som de andre, men funker drit bra... Den med svart lokk er den nest beste. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Er Loréal Remix bra? Vil ha rufsete hår, men har krøller Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Er Loréal Remix bra? Vil ha rufsete hår, men har krøller 8477585[/snapback] Jeg mener det er en våt voks.. Hvis du har tykt hår passer den, men hvis du har tynt hår anbefaler jeg en tørr voks.. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg har funnet ut at Renati får en fin brunfarge hvis du lar den stå noen år. Dette lærte jeg da jeg skulle se hva som var igjen av en gammel boks. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Er det nokon som veit kor lenge ein uopna boks Renati held seg? 8293198[/snapback] Sikkert noen år :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg