Jegelskerfotball Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Dette er en tråd for alle de som elsker renati, her kan du si hva du mener om renati hvilken type som er best osv... Legg gjerne ut noen bilder og! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Dette er en tråd for alle de som elsker renati, her kan du si hva du mener om renati hvilken type som er best osv...Legg gjerne ut noen bilder og! 8107265[/snapback] hei. egentlig så er Renati bra, men den funker ikke på mitt hår. Detter ned etter 1 time. Noen som vet hvorfor ? Ødelegger håret mitt med bruk av Dax Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 hei. egentlig så er Renati bra, men den funker ikke på mitt hår. Detter ned etter 1 time. Noen som vet hvorfor ? Ødelegger håret mitt med bruk av Dax 8107293[/snapback] Bruk den med sterkest hold, og bruk mye. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 hei. egentlig så er Renati bra, men den funker ikke på mitt hår. Detter ned etter 1 time. Noen som vet hvorfor ? Ødelegger håret mitt med bruk av Dax 8107293[/snapback] Bruk den med sterkest hold, og bruk mye. 8107310[/snapback] er det den med svart lokk ? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 er det den med svart lokk ? 8107363[/snapback] Svart lokk og grå boks. Ja, tror det. Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 er ikke den med oransje lokk og hvit boks den sterkeste a? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Tror det er den "Rock Hard" som har sterkest hold. Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 hehe, har faktisk aldri sett den rock hard boksen...hmm Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Bruker den helt vanlige jeg, lukter godt og. Får konstant høre at det lukter pepperkake av håret mitt når jeg bruker Renati. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Bruker den blå boksen jeg, fungerer greit når man har mellomlangt hår. Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 den blå??Hair polish??bilde? Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 er ikke den grå rock hard renatien, den samma som den oransje rock harden a?? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Bruker den med grå bunn og svart lokk. Eneste bakdelen er vel at den funker dårlig på lengre hår. Nå når jeg har sånn mellomkort hår funker det fint, men om man har hår som rekker over ørenet blir det håpløst. I såfall må man ha mye voks i, og da ser det ut som man har vaska håret i smør. Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 jeg har halvlangt hår, sånn ca over øra, renati funker ganske bra på meg ass. Men nå prøver jeg no nytt, først tar jeg gelwax i vått hår og så tar jeg i renati, det funker drit bra! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Tillater meg å rette på meg selv, Renati funker dårlig om du har hår som ligner sjøgress når det får vokst litt. Kryper og kravler ut overalt. Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 prøv å blande renati og gelwax Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Tiden med langt hår er forbi for meg nå Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Tiden med langt hår er forbi for meg nå 8117913[/snapback] Jeg klipte meg for noen uker siden. Aldri mer langt hår på meg heller. Dette er herlig. Ser bedre ut gjør det og. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Hvor kan man få tak i Renati Rock hard? Bruker selv den grå boksen og er godt fornøyd, selv om jeg syntes den gir litt dårlig hold. Renati er allikevel milevis foran de andre voksene jeg har prøvd som gjør håret stivt og ekkelt og er vanskelig å vaske ut. Lenke til kommentar
EskilAJ Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Har halvlangt hår nå, bruker den med grå bunn og svart lokk (vanlige?). Funker fett å bruke den hvis du passer på å planlegge dusjing sånn at håret får tørket naturlig før du tar det i. Pleier å ha det litt bustete med pannelugg mot høyre Den holder lenge da, med mindre man begynner å ligge i en sofa eller seng, da går det fort bort Har ikke prøvd noen andre, jeg holder meg nok til denne en stund Edit: Men vil også legge inn skryt av den grønne KMS voksen. Pleide å bruke den før jeg la om til Renati. Den er nok ikke så langt bak Renati. Man kan faktisk sammenligne de to. Nøler ikke å bruke den hvis jeg ikke har Renati på stedet. Edit2: leif Endret 14. mars 2007 av platti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg